در خراسان رضوی صورت گرفت؛
با حضور معاون هماهنگي امور استانداري خراسان رضوی، مدیرعامل شرکت گاز استان و جمعی از مدیران محلی سبزوار عملیات گازرسانی به ۱۱ روستای بخش ششتمد اين شهرستان به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۳۷۶۰۴۷
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۳ 11 February 2017
به گزارش تابناک رضوی به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان رضوی، سید حمید فانی ظهر امروز در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های گازرسانی به ۱۱ روستای ششتمد سبزوار گفت: با افتتاح این پروژه روستاهای کلاوشک، حسن آباد، علی آباد، کیذقان، پادر، بجدن، ابراهیم آباد، حسین آباد، عزیزآباد، جنبذ و سررود بخش ششتمد اين شهرستان به شبکه سراسری گاز کشور متصل شدند.
 
مديرعامل شركت گاز استان افزود: بیش از۷۸ میلیارد ریال هزینه برای گازرسانی به یکهزار و 300 خانوار ساکن در این روستاها هزینه شده است.
 
وي ضمن قدردانی از همکاری مجموعه‌ استانداری و نهادهای دولتی اضافه کرد: به امید خداوند‌متعال و همکاری مدیران دستگاههای اجرایی استان تا پایان سال ۹۶ کلیه روستاهای واجد شرایط سبزوار از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند خواهند شد.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود ضریب نفوذ گاز در روستاهای خراسان رضوی را 72 درصد عنوان کرد و گفت: این رقم در مقایسه با آمار کشور از میانگین بالاتری برخوردار است.
 
مدیرعامل شرکت گاز استان خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از پروژه‌های گازرسانی خراسان رضوی تا پایان امسال بطور میانگین در سال ۹۵ هر 2 روز ساکنان یک روستای استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند.
 
فانی افزود: تا پیش از فعالیت دولت تدبیر و امید در حوزه گازرسانی تنها 951 روستای خراسان رضوي گاز دار بود، اما ظرف سه سال اخیر شاخص گازرسانی این استان از ميانگين 64 روستا در سال به 160 روستا در سال رسید.
 
وي اضافه کرد: در همین مدت پنج هزار و 400 میلیارد ریال برای گازرسانی در خراسان رضوی هزینه شد که این رقم 22 درصد اعتبار گازرسانی کل کشور است.
 
مديرعامل شركت گاز استان خاطرنشان كرد: در تلاش هستیم تا پایان فعالیت دولت یازدهم تعداد 641 روستای خراسان رضوی را از نعمت خدادادی گاز بهره‌مند کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار