اصلاحات اساسنامه خانه مطبوعات خراسان رضوی به تصویب رسید
اعضای خانه مطبوعات خراسان رضوی ضمن اعتراض به اضافه شدن شرط ارائه گواهی عدم سوء پیشینه برای عضویت در خانه مطبوعات استان، اصلاحات اساسنامه خانه مطبوعات خراسان رضوی را تصویب کردند.
کد خبر: ۳۷۶۰۵۸
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰ 11 February 2017
به گزارش تابناک رضوی، مجمع عمومی فوق العاده خانه مطبوعات خراسان رضوی (نوبت دوم) با دستور جلسه اصلاح و تغییراتی در اساس نامه این خانه، عصر پنج شنبه گذشته با حضور رئیس و اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان، تعدادی از اعضای خانه و نیز امینی معاون فرهنگی و مطبوعاتی و هاشمی نژاد رئیس اداره مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان  در سالن کنفرانس روزنامه قدس برگزار شد.
 
 اعتراض خانه مطبوعات خراسان رضوی به لزوم ارائه گواهی سوء پیشینه!
 
در ابتدای این جلسه دکتر محمد سعید احدیان رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات خراسان رضوی در سخنان کوتاهی با اشاره به دستور کار جلسه، گفت: اساس نامه خانه های مطبوعات استان ها از سوی معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دچار تغییراتی شده که ما به برخی از تغییرات و اصلاحات آن نقد جدی داریم.
 
وی در ادامه از اعضای حاضر خواست تا هیئت رئیسه سنی تشکیل شود و موضوع اصلاح و تغییراتی در اساس نامه خانه مطبوعات استان بررسی شود.
 
پس از آن هیئت رئیسه سنی خانه مطبوعات استان با حضور پنج نفر از اعضای اصلی شامل آقایان رحمتی، رنجبر و محمدی و خانم ها پناهنده و خاکزاد تشکیل شد و اصلاحات و تغییراتی که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اساسنامه خانه های مطبوعات استان ها من جمله خراسان رضوی انجام داده است، یک به یک خوانده و بررسی شد.
 
در این میان اعضا به اضافه شدن شرط ارائه گواهی عدم سوء پیشینه برای عضویت در خانه مطبوعات استان و نیز دارابودن حداقل مدرک کارشناسی برای عضویت در این خانه اعتراض کردند.
در ادامه احدیان به عنوان عضوی از خانه مطبوعات استان با اشاره به این که در صورت تصویب نشدن تغییرات و اصلاحات اساس نامه خانه مطبوعات خراسان رضوی، ممکن است ادامه فعالیت این خانه با مشکلاتی مواجه شود، پیشنهاد کرد که اصلاح و تغییرات در اساس نامه خانه مطبوعات استان با قید "اعتراض به اضافه شدن شرط ارائه گواهی عدم سوء پیشینه برای عضویت در خانه مطبوعات" به تصویب اعضا رسد.
 
در ادامه این پیشنهاد به تصویب اکثریت اعضای حاضر در جلسه رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار