سه موقعیت وسه گل؛
هشتاد وچهارمین تقابل دو تیم پرسپولیس و استقلال از هفته بیست ویکم لیگ برتر فوتبال از ساعت 15 در ورزشگاه پر تماشاگر آزادی برگزار شد که این دیدار با برد سه بر دو استقلال به پایان رسید.
کد خبر: ۳۷۶۵۲۸
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۴ 12 February 2017
به گزارش تابناک ایلام، حساس ترین بازی نیم فصل دوم لیگ درحالی برگزار شد که تیم پرسپولیس در بازی گذشته خود توانسته بود تراکتور رقیب را با سه گل بدرقه کند ودر مقابل تیم استقلال نیز در بازی حساسی که درمرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا داشت توانست در ماراتون 120دقیقه ای السد قطر را با شکست بدرقه کند ودو تیم با روحیه ای مضاعف پای در میدان مسابقه گذاشتند.
 
برای تیم پرسپولیس در این دیدار بیرانوند درون دروازه قرار گرفت.سیدجلال حسینی،ماهینی،انصاری،محرمی،احمدزاده،رضاییان،مسلمان،رفیعی،امیری وطارمی دیگر بازیکنان پرسپولیس دراین میدان بودند.
 
برای تیم منصوریان،رحمتی،حیدری،پادوانی،جانواریو،زکی پور،ابراهیمی،برزای،نورافکن،اسماعیلی،قربانی ورضایی بازیکنان اصلی بودند.
 
درابتدای بازی یاد و خاطره شهدای زمین فوتبال چوار گرامی داشته شد.همچنین محسن ترکی داور خوب کشور مان از دنیای فونبال خداحافظی کرد.

نیمه اول ودر دقیقه 3 سانترفرشاد احمدزاده ازبالای دروازه به بیرون رفت.دقیقه4 سانتر دیدنی احمدزاده با ضربه سروش رفیعی وارد دروازه رحمتی شد تاورزشگاه منفجرشود.دقیقه11سانترامیری با ضربه  سرطارمی به بیرون رفت.

دقیقه18 شوت فرشید اسماعیلی وارد دروازه پرسپولیس شد تا بازی با تساوی دنبال شود.یک دقیقه بعد پاس فرشید اسماعیلی با ضربه ی سر قربانی وارد دروازه پرسپولیس شد تا آبی ها این بار از حریف خود پیشی گیرند.
 
دقیقه24هوادارن پرسپولیس یادوخاطره هادی نوروزی را زنده نگه داشتند.
 
دقیقه26 سانتر رضاییان از جناح چپ با با مشت رحمتی دور شد.دقیقه 31 ضربه سر خطرناک طارمی از کناردروازه استقلال به بیرون رفت.دقیقه33 شوت قربانی از کناردروازه پرسپولیس به بیرون رفت.دقیقه41 ضربه ی آزاد رضاییان از پشت محوطه جریمه استقلال،از کناردروازه به بیرون رفت.دقیقه44 شوت کاوه رضایی در گوشه دروازه پرسپولیس جا گرفت تا استقلال با سه گل از پرسپولیس پیش افتد. وبازی درنیمه اول با سه گل به سود استقلال به پایان برسد.
 
نیمه دوم ودر دقیقه51 ضربه سر طارمی دراختیار سنگربان آبی ها قرارگرفت.پرسپولیس دراین لحظات سرتا پا حمله می کند.دقیقه 56 ضربه تک به تک طارمی دراختیار رحمتی قرارگیرد،تا موقعیت های پرسپولیس به در بسته بخورد.دقیقه 60 سانتر بازیکنان پرسپولیس از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.دقیقه 62 ضربه مسلمان با اختلاف زیاد از بالای دروازه رحمتی راهی اوت شد.
 
دقیقه66 سانترطارمی با ضربه سراستقلالی ها به کرنر رفت.دقیقه71 سانتر امیری از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.حملات پرسپولیس یکی پس از دیگری از دست می رفت تا شمارش معکوس برای شکست پرسپولیس  آغاز شود.نیمه دوم توپ و میدان دراختیار پرسپولیس بود و استقلالی ها حرفی برای گفتن نداشتند.
 
دقیقه 86 ضربه سید جلال به تیرک دروازه برخورد کرد تا بد شانسی پرسپولیس در به ثمر رساندن گل تکمیل شود.دقیقه 93 سید جلال حسینی گل دوم پرسپولیس را به ثمر رساندو رحمتی با دریافت دومین کارت زرد از بازی اخراج شد و بازی در پایان با برد سه بر دو استقلال به پایان رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار