پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است استقلالی ها با آنالیز خیلى خوب پرسپولیس توانستند خط هافبک این تیم را غیر فعال کنند.
کد خبر: ۳۷۶۶۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰ 13 February 2017

به گزارش تابناک :‌ در حالی شاگردان منصوریان موفق به فتح دربی شدند که با گل دقایق ابتدایی سروش رفیعی از حریف عقب افتادند.

در همین خصوص «بهنام ابوالقاسم پور» پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از ابتدای بازى تیم پرسپولیس روی دروازه استقلال فشار زیادی آورد و در یک کار تیمى با پاس به جلو به گل برترى رسید.

وی افزود: در ادامه استقلالی‌ها که با استفاده از غیبت کامیابى نیا بازی را در اختیار گرفته بودند، با یک شوت دروازه پرسپولیس را باز کردند. ضمن اینکه گل دوم آن ها از سمت راست و به زیبایی به ثمر رسید.

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: در طول بازی خط هافبک استقلال دونده‌تر از پرسپولیس بود و با استفاده از ضعف دفاع چپ پرسپولیس نهایت استفاده را کردند و به گل سوم رسیدند.

ایشان در ادامه افزود: نیمه دوم شاگردان منصوریان با از کار انداختن مسلمان و طارمى و دفاع منطقی در یک سوم دفاعى خودش به خوبی حملات پرسپولیس را خنثی می‌کرد.

مهاجم سالیان نه چندان دور پرسپولیس در پایان گفت: گل های زیاد رد و بدل شده در این بازی نشان از کیفیت بالا و زیبایی دربی ۸۴ دارد. ضمن اینکه بازیکنان پرسپولیس باید این بازى را فراموش کنند و از الان به فکر بازى با سپاهان باشند.




منبع : جام

برچسب ها: تابناک ، استان ها ، خبرروز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار