دبیر جشنواره فرهنگی- هنری شیدایی خبر داد:
دبیر جشنواره فرهنگی- هنری شیدایی از ارسال ۴۰۰ اثر به دومین جشنواره فرهنگی- هنری شیدایی خبر داد و گفت: این تعداد آثار تقریبا هشت برابر سال گذشته است.
کد خبر: ۳۷۶۹۷۹
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷ 13 February 2017
به گزارش تابناک رضوی،به  نقل از ستاد خبری دومین کنگره شهدای دانشجوی خراسان رضوی، امین جوانشیر با اشاره به برگزاری دومین جشنواره شیدایی در محورهای سبک زندگی اسلامی، اقتصاد مقاومتی و سیره شهدا، گفت:   علاقمندان به شرکت در این جشنواره در بخش‌های ادبی، هنرهای صوتی و تصویری و بخش ویژه شامل تئاتر دانشجویی، فیلم کوتاه، کاریکاتور، مستند با موضوعات اقتصاد مقاومتی، سبک زندگی و سیره شهدای دانشجو آثار خود را به دبیرخانه ارسال کردند.
وی بیان کرد: در این محورها حدود ۴۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که این تعداد آثار تقریبا هشت برابر تعداد آثار سال گذشته است.
دبیر جشنواره فرهنگی- هنری شیدایی با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار به این جشنواره از 20 آبان ماه سال جاری تا 20 بهمن ماه بوده است، گفت: 9 داور این آثار را داوری می‌کنند و از روز سه شنبه ۲۶ بهمن ماه انتخاب آثار برتر آغاز و تا پایان هفته ادامه خواهد داشت که به نفرات برتر جشنواره تندیس، لوح تقدیر و کارت هدیه داده می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار