بیمارستان 44 تختخوابی خاتم الانبیاء(ص) خلیل آباد روز سه شنبه طی مراسمی با حضور استاندار خراسان رضوی در این شهر افتتاح شد.
کد خبر: ۳۷۷۸۵۷
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۴ 14 February 2017
به گزارش تابناک رضوی،مدیر شبکه بهداشت و درمان خلیل آباد در این مراسم گفت: مجوز ساخت این بیمارستان سال 1386 صادر و با مشارکت یک میلیارد و 700 میلیون ریالی خیرین زمینی به مساحت 45 هزار مترمربع برای آن خریداری و اجرای طرح سال 1388 آغاز شد.
محمد هاشمی افزود: پارسال بیمارستان با زیربنای سه هزار و 250 مترمربع و هزینه هفت میلیارد و 250 میلیون ریال تحویل دانشگاه علوم پزشکی مشهد و سپس تحویل شبکه بهداشت ودرمان خلیل آباد شد.
وی افزود: هم اینک با توجه به فهرست ارسالی به استان و اعلام نیاز تجهیزات 25 قلم تجهیزات بیمارستانی خاتم الانبیاء(ص) خلیل آباد به ارزش پنج میلیارد و 350 میلیون ریال تحویل شده است.
مدیر شبکه بهداشت و درمان خلیل آباد با ابراز خرسندی از برآورده شدن خواسته مردم و دسترسی آنان به امکانات درمانی گفت: بیمارستان 44 تختخوابی خاتم الانبیاء(ص) خلیل آباد طبق چارت سازمانی از چهار بخش داخلی، جراحی، بستری و زنان تشکیل شده که هر بخش دارای هشت تخت است.
وی افزود: این بیمارستان دارای بخشهای فرعی رادیولوژی، آزمایشگاه، بلوک زایمان، اتاق عمل و اداری است.
هاشمی  خاطر نشان کرد : پیش از فعال شدن بیمارستان خلیل آباد، همه فعالیتهای درمانی مورد نیاز مردم منطقه در درمانگاه شبانه‌روزی این شهر انجام می‌ شد.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری خلیل آباد در فاصله 242 کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار