در پی امضاء تفاهم نامه مشترک شرکت #الیت با اداره کل #محیط_زیست استان صورت می‌گیرد؛
مدیرعامل شرکت ترافیک هوشمند الیت گفت: دوره‌های آموزشی محیط زیست برای 600 پارکبان در سطح شهرمشهد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۷۸۳۰۱
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶ 15 February 2017
به گزارش تابناک رضوی، سید حسین هاشمی‌زادگان از امضاء تفاهم نامه مشترک شرکت الیت با اداره کل محیط زیست خراسان رضوی خبر داد.
وی همچنین در رابطه با آموزش‌های مختلف به پارکبانان نیز افزود: از آنجایی که پارکبانان در طول روز در سطح معابر شهر تردد دارند و می‌توانند در زمینه‌های مختلف به شهروندان کمک کنند، دوره‌های آموزشی مختلف برای این افراد برگزار می‌شود.
وی افزود: دیدگاه ما این است که با ارائه آموزش‌های مختلف باید #پارکبانان در چشم دیگران از شخصی برای وصول مطالبات خارج شوند و از این آموزش‌ها در مسیر درست استفاده کنند.
مدیرعامل شرکت ترافیک هوشمند الیت تصریح کرد: در این راستا شرکت الیت با سازمان‌های متخلف تفاهم‌نامه‌های همکاری به منظور آموزش پارکبانان منعقد کرده است.
هاشمی‌زادگان اضافه کرد: در حال حاضر پارکبانان شرکت الیت، دوره‌های آموزشی آتش‌نشانی را گذارنده‌اند و به عنوان آتش‌نشانان داوطلب در مواقع حادثه و حریق به شهروندان کمک می‌کنند.
وی گفت: در برنامه‌ای دیگر این پارکبانان کمک‌های اولیه را آموزش دیده‌اند و می‌توانند زمان بروز حادثه به عنوان اولین فرد حاضر جان فرد حادثه دیده را نجات دهند.
مدیرعامل شرکت ترافیک هوشمند الیت اضافه کرد: دوره آموزشی کشف جرم نیز برای پارکبانان برگزار شده است تا زمان مشاهده موارد مشکوک مراتب را اطلاع‌رسانی کنند.
هاشمی‌زادگان با بیان اینکه بخش اعظم فعالیت شرکت الیت رابطه مستقیمی با محیط زیست دارد، تصریح کرد: اساس فعالیت شرکت الیت کاهش ترافیک در سطح شهر و به دنبال آن کاهش آلودگی هوا است لذا پارکبانان می‌توانند به عنوان افرادی مسوولیت‌پذیر در حوزه زیست محیطی نیز فعالیت داشته باشند.
وی گفت: در این راستا تفاهم‌نامه‌ای با اداره کل محیط زیست استان منعقد شده تا در پی آن دوره‌های آموزشی زیست محیطی برای پارکبانان برگزار شود.
مدیرعامل شرکت ترافیک هوشمند الیت اضافه کرد: این دوره‌ی آموزشی در زمینه‌های مختلف زیست محیطی برگزار خواهد شد و پارکبانان می‌توانند مواردی که به محیط زیست شهر صدمه وارد می‌کند شناسایی و در راستای رفع آن مراتب را به اداره کل محیط زیست اطلاع دهند.
هاشمی‌زادگان خاطرنشان کرد: همچنین پارکبانان می‌توانند در روزهایی که هوا آلوده است به شهروندان نسبت به تردد در شهر هشدار دهند و در زمینه کاهش آلودگی هوا فرهنگسازی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار