مربی استقلال گفت: « ما 70 ساعت پرسپولیس را آنالیز کرده بودیم و سعی کردیم کل تاکتیک پرسپولیس را خنثی کنیم که یکی از آنها سروش بود.»
کد خبر: ۳۷۸۴۱۷
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱ 15 February 2017
به گزارش تابناک : درباره فرشید اسماعیلی که برخلاف بازی با السد در ترکیب ثابت استقلال در دربی حضور داشت گفته می شود محمد خرمگاه به علیرضا منصوریان توصیه کرده که از هافبک فانتزی تیمش به جای مجتبی حقدوست استفاده کند.

 

خود خرمگاه در این خصوص اظهار داشت: «مهم نیست چه کسی این ایده را داده. مهم این بود که به تیم کمک کنیم. ما کمک مربی هستیم و وظیفه مان کمک کردن به سرمربی تیم است. خوشبختانه این ایده هم جواب داد.»

 

ادامه حرف های خرمگاه را به صورت سوال و جواب در ادامه می خوانید:

 

* منصوریان قبل از بازی گفته بود که در صورت بردن دربی، استقلال شانس قهرمانی در لیگ را دارد. شما چقدر با این حرف موافق هستید؟

- 10 امتیاز با صدر جدول فاصله داریم. به نظرم اگر الان حرف از قهرمانی بزنیم، باور کردن حرفمان خیلی سخت خواهد بود. ما بازی به بازی جلو می رویم. به این نکته هم اشاره کنم که اگر به قهرمانی فکر نکنیم آدم کم عقلی هستیم و اگر امید به جبران فاصله 10 امتیازی با پرسپولیس نداشته باشیم آدم مرده ایم و تا روز آخر تلاش خواهیم کرد.

 

* قبل از بازی، سرمربی استقلال تاکید زیادی روی مهار سروش رفیعی داشت اما این بازیکن هم توانست گل اول تیمش را بزند هم در نیمه دوم موقعیت گلزنی مناسبی برای طارمی به وجود آورد. تا چه حد در مهار او موفق بودید؟

- سروش و بقیه بازیکنان پرسپولیس شرایط خیلی خوبی داشتند. ما سعی کردیم کل تاکتیک پرسپولیس را خنثی کنیم که یکی از آنها سروش بود. ما 70 ساعت پرسپولیس را آنالیز کرده بودیم واقعیت این است که وقتی رضاییان تعویض شد خیالمان خیلی راحت شد چون او توانایی ویژه ای در ضربات ایستگاهی دارد. با خروج او از میدان خوشحال شدیم.

 

* نمی خواهم پیروزی استقلال را زیر سئوال ببرم اما پرسپولیسی ها عقیده دارند تغییر پست احمدزاده و ماهینی هم خیلی در باختشان به تیم شما موثر بوده.

- ما اصلا به تیم حریف کاری نداریم و به خودم اجازه نمی دهم در مورد شرایط فنی پرسپولیس صحبت کنم. با احترام از آنها یاد می کنیم اما موفق شدیم حریفمان که فوتبال شادابی را به نمایش می گذارد شکست دهیم و سه امتیاز دربی را بگیریم. البته نباید این پیروزی مغرورمان کند چون سخت ترین بازی لیگ انتظار ما را می کشد و دیدار با ذوب آهن دیدار فوق العاده دشواری خواهد بود. امیدواریم که برای آن بازی تمرکز داشته باشیم. چون من نگران از بین رفتن تمرکز بازیکنانم به خاطر جو بعد از دربی هستم.

 

* نکته دیگری که هواداران پرسپولیس تاکید زیادی روی آن دارند خوش شانسی شما یا بهتر بگوییم بدشانسی آنهاست. قرمزها معتقدند اگر ضربه سر مهدی طارمی بعد از گل سروش رفیعی، تبدیل به گل می شد شکست سنگینی در انتظار استقلال بود و امکان نداشت که تیم شما بتواند به بازی برگردد.

- اگر طارمی توان گل کردن آن توپ را داشت قطعا آن توپ را گل می کرد. توپ های ما رفت توی گل و توانستیم از حداقل موقعیت هایمان استفاده کنیم. اصلا قبول ندارم که با خوش شانسی بردیم. آن موقع که در دقیقه 90 از صنعت نفت باختیم پس باید بگوییم که بدشانس بودیم. ما هیچ وقت شانس را دخیل نمی کنیم بلکه اشتباهات فردی دلیل باختمان بود و ناکامی طارمی در گلزنی هم از نظر من اشتباه فردی او بود نه بدشانسی.



منبع : جام

برچسب ها: تابناک ، استان ها ، خبرروز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار