کد خبر: ۳۷۸۸۶۵
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۰ 16 February 2017
تابناک گیلان / مصطفی کواکبیان در نطق میان دستور خود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نزدیک بودن مراسم چهلمین رور ارتحال آیت الله هاشمی گفت: با توجه به اینکه ایشان اولین رییس مجلس شورای اسلامی بود درخواست می‌کنم از سوی هیات رییسه مجلس یک مراسم ترحیم ترتیب داده شود.

او افزود: با توجه به اینکه در آستانه انتخابات ریاست جمهوری هستیم باید مراقب باشیم تا سیاست‌های کلی انتخابات که از جانب مقام معظم رهبری ابلاغ شده است روی زمین نماند. باید به تمام قسمت‌های آن مانند منع دخالت نهادهای نظامی، وزارتخانه‌ها و لزوم شفاف‌سازی هزینه‌های انتخاباتی و تعریف رجل سیاسی مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به سالگرد انتخابات مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفند اظهار کرد‌: در زمان انتخابات وعده‌های زیادی به مردم دادیم اما متاسفانه نتوانستیم همه آنها را محقق کنیم. ما آن طور که باید نتوانستیم شکل‌گیری کمیسیون‌ها در مجلس را سامان دهیم. ما وعده اشتغال و افزایش رونق اقتصادی را داده بودیم اما متاسفانه تاکنون نتوانسته‌ایم وعده‌های خود را محقق کنیم و از این بابت از مردم عذرخواهی می‌کنیم. البته ما همچنان بر میثاقی که با مردم برای احقاق حقوق آنها بسته‌ایم، پایبند هستیم.

کواکبیان افزود: طرح گفتگو ملی که از سمت اصلاح‌طلبان مطرح شد چند نکته اساسی توجه دارد. اول اینکه ازنظر ما قانون اساسی و فرمایشات رهبری فصل الخطاب است. ما نمی‌خواهیم امام (ره) و قانون اساسی از سوی جریان خاصی مصادره شود. من از رهبری تقاضا می‌کنم که به دفتر خود دستور بدهد که زمینه ارتباطات هرچه بیشتر با اصلاح‌طلبان فراهم شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار