مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد گفت: جشنواره تخفیفات ویژه زمستانی محصولات و اقلام مصرفی فروشگاه‌های شهرما در حال برگزاری ‌است.
کد خبر: ۳۷۸۹۶۷
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۹ 16 February 2017
به گزارش تابناک رضوی،احمد محبی، مدیر عامل سازمان بیان کرد: با توجه به اینکه این سازمان در ایام و مناسبت‌های خاص، به منظور رفاه حال شهروندان و ارائه خدمات مطلوب‌تر، علاوه بر تخفیفات دائمی ارئه شده در طول سال در تمام فروشگاه‌های شهرما، طرح‌های حمایتی و تشویقی را از جمله برگزاری جشنواره‌های فروش ویژه محصولات و اقلام مصرفی را در دستور کار خود قرار داده که در حال حاضر جشنواره فروش ویژه زمستانی در فروشگاه‌های منتخب شهرما در حال برگزاری است.
محبی با اشاره به اینکه مایحتاج شهروندان به طور مستقیم و از تولید به مصرف و با حذف واسطه در تمام فروشگاه‌های شهرما تامین می‌شود، افزود: این جشنواره در فروشگاه‌های شهرما واقع در بلوار استاد یوسفی، طبرسی، صدف، میثاق، میرزا کوچک خان، مهرگان، توس و حجاب برگزار می‌شود که اقلام موجود به جز لبنیات، برنج، روغن و قندوشکر تا 50 درصد تخفیف عرضه می‌شوند.
مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد در پایان خاطر نشان کرد: جشنواره‌های متنوعی تا پایان سال جاری و با نزدیک شدن به سال جدید در دیگر فروشگاه‌های شهرما برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار