مراسم تكريم و معارفه رئيس پيشين و جديد اداره ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري شهرستان مشهد با حضور مدير كل ميراث فرهنگي خراسان رضوي و فرماندار مشهد برگزار شد .
کد خبر: ۳۷۸۹۹۸
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۳ 16 February 2017
به گزارش تابناک رضوی،مراسم تكريم و معارفه رئيس پيشين و جديد اداره ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري شهرستان مشهد با حضور مدير كل ميراث فرهنگي خراسان رضوي و فرماندار مشهد برگزار شد که در آن بر ضرورت توسعه ماموريت هاي سه گانه ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري تاكيد شد.
مديركل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري خراسان رضوي در حكمي رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان مشهد تغییر کرد و احمد ديناري به عنوان رئيس جديد اداره ميراث فرهنگي شهرستان مشهد معرفي شد.
 حسین زارع صفت طی حکمی ضمن معرفی احمد دیناری به عنوان رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مشهد از فعالیت های علی اكبر احمد زاده رئیس سابق این اداره قدردانی کرد.
گفتنی است احمد دیناری، كارشناس ارشد حوزه گردشگری است و پیش از این به عنوان معاونت گردشگری استان خراسان شمالی، مدیریت خانه جهانگردی خراسان رضوی اشتغال به کار داشته است.
شایان ذکر است علی اكبر احمد زاده رئیس سابق اداره میراث فرهنگی مشهد به عنوان رئیس حوزه مدیركل منصوب شد.
درحاشیه: 
در پی این عزل که برای آن علل مختلفی بیان شده 2 تن از معاونان این سازمان در خراسان رضوی یعنی محمد رکنی معاون میراث فرهنگی و سید جواد موسوی معاون گردشگری این اداره کل از سمت خود استعفا داده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار