تابناک مرکزی: دو زوج جواني كه براي تامين هزينه اعتيادشان به ماده مخدر هروئين، از شهروندان اراكي كيف قاپي و سرقت مي كردند، در تحقيقات كارآگاهان پليس استان دستگير شدند.
کد خبر: ۳۷۹۰۱۶
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۱ 16 February 2017

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ "سيد نورالدين حسيني" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس در اين باره گفت: در دو ماهه اخير گزارش هايي از چند فقره سرقت كيف قاپي در سطح شهرستان اراك به مركز فوريت هاي پليس 110 شهرستان اعلام شد و بررسي موضوع به پليس آگاهي استان ارجاع شد.

وي افزود: در تحقيقات مقدماتي مشخص شد كه موتورسواري كه ترك نشين آن خانم جواني است در خيابان ها و كوچه هاي خلوت،‌اقدام به كيف قاپي از شهروندان مي كنند.

اين مقام انتظامي ادامه داد: با شروع تحقيقات تخصصي از سوي كارآگاهان پليس آگاهي، سرانجام جوان موتورسوار كه ساكن يكي از محله هاي شهر اراك بود، شناسايي و مشخص شد كه او به همراه همسرش ، اين سرقت ها را برنامه ريزي و انجام مي دهند.

سرهنگ حسيني تصريح كرد: بلافاصله برنامه ريزي لازم براي دستگير اين زوج جوان در دستور كار قرار گرفت و در مراحل دستگيري آنها ، مشخص كه اين زوح محل سكونت خود را تغيير داده است و در مكاني نامعلوم زندگي مي كنند.

وي افزود: با ادامه تحقيقات، اطلاعاتي از محل سكونت آنها به دست آمد و با هماهنگي مرجع قضايي، هر دو نفر در منزلشان واقع در يكي از محله هاي شهر اراك دستگير شدند.

رئيس پليس آگاهي استان مركزي تصريح كرد:‌ در بازرسي از منزل اين زوج، تعدادي كيف زنانه، كيف پول، گوشي تلفن همراه و ... كشف شد.

سرهنگ حسيني با اشاره به اعترافات متهمان دستگير شده گفت:‌ در روند بازجويي هاي تخصصي كارآگاهان پليس، زوج جوان به پنج سرقت كيف قاپي و دو سرقت منزل در شهر اراك اعتراف كردند و اذعان داشتند كه براي تامين هزينه اعتيادشان به ماده مخدر هروئين سرقت ها را انجام مي دادند.

اين مقام انتظامي خاطر نشان كرد: در ادامه تحقيقات، مالباختگان شناسايي و اموال كشف شده به آنها تحويل داده شد و زوج جوان نيز با هماهنگي دستگاه قضايي و صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار