تثبیت صدرنشینی؛
حساس ترین بازی از هفته بیست و دوم لیگ برتر بین تیم های پرسپولیس و سپاهان از ساعت 17:10 دقیقه درورزشگاه پرتماشاگر آزادی برگزار شد که این دیدار با برد دو بر یک ارتش سرخ به پایان رسید.
کد خبر: ۳۷۹۰۴۷
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۲ 16 February 2017
 به گزارش تابناک ایلام: پرسپولیس ،صدرنشین لیگ برتر در دیدار گذشته خود مغلوب استقلال شده بود  و برد در این دیدار برای شاگردان برانکو حیاتی و از اهمیت بالایی برخوردار بود.
 
برای قرمز پوشان میزبان باتوجه به محرومیت سیدجلال حسینی وکامیابی نیا، بیرانوند درون دروازه قرارگرفت،انصاری،ربیع خواه،ماهینی،محرمی،احمدزاده،رضاییان،مسلمان،رفیعی، امیری ومهدی طارمی دیگران مردان قرمز ها دراین دیدار بودند.
 
برای تیم سپاهان الیویرا،عبدی،کولیانی،خلیل زاده،حاج صفی،نویدکیا،رحمتی،جباروف،مهرداد محمدی،علی محمد و حسن زاده در ترکیب اصلی سپاهان قرارداشتند.
 
نیمه اول ودر دقیقه یک ضربه وحید امیری توسط مدافع سپاهان دور شد تا نوید یک بازی جذاب و پرگل داده شود.دقیقه8 ارسال احمدزاده توسط مدافع سپاهان دور شد.دقیقه12 ارسال احمدزاده دراختیار الیویرا قرارگرفت.
 
دقیقه24 هوادارن پرسپولیس یاد و خاطره کاپیتان فقید وخوش اخلاق تیمشان را زنده نگه داشتند.
 
دقیقه25 ضربه حاج صفی دراختیار  بیرانوند قرارگرفت.دقیقه33 ضربه سروش رفیعی از بالای دروازه سپاهان راهی اوت شد.دقیقه 37ضربه راه دور بازیکن سپاهان با اختلاف زیاد از بالای دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.دقیقه 37 ضربه طارمی از بالای دروازه سپاهان به بیرون رفت.دقیقه41 ضربه پرقدرت طارمی از بالای دروازه سپاهان به بیرون رفت.دقیقه44 ضربه پای طارمی با اختلاف کمی از کنار دروازه سپاهان به بیرون رفت.دقیقه45 ضربه جباروف از بالای دروازه سرخ ها به بیرون رفت تا بازی در نیمه اول بدون گل به پایان برسد.
 
نیمه دوم ودردقیقه46 ضربه بازیکن سپاهان دراختیار بیرانوند قرارگرفت.دقیقه 56 خطای روی طارمی پنالتی اعلام شد که این ضربه را رضاییان با پاس کوتاه به طارمی تحویل داد و آقای گل فصل قبل لیگ برتر ضربه را به گل تبدیل کرد تا ورزشگاه غرق درشادی شود.دقیقه58 شوت حاج صفی راحت در اختیار بیرانوند قرارگرفت.دقیقه58 ضربه سرطارمی در اختیار الیویرا قرارگرفت.
 
دقیقه64 ضربه آزاد حاج صفی توسط مدافعین حریف دور شد.دقیقه74 ضربه مهرداد محمدی از یالای دروازه به بیرون رفت.دقیقه75 ضربه سرعلی محمدی با اختلاف کمی از کناردروازه بیرانوند به بیرون رفت.
 
دقیقه80 ضربه پنالتی به سود سپاهان اعلام شد این ضربه توسط طالب ریکانی به گل تبدیل شد تا بازی در ده دقیقه پایانی با تساوی دنبال شود.دقیقه 83 ضربه پنالتی  توسط داور برای پرسپولیس اعلام شد که این ضربه را رضاییان به گل تبدیل کرد تا قرمز ها بار دیگر از حریف خود پیشی گیرند.دقیقه88 موقعیت تک به تک سپاهان توسط بیرانوند دور شد، تا بازی درپایان با پیروزی پرسپولیس و تثبیت صدرنشینی این تیم به پایان برسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار