مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری مشهد خ­بر داد:
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیر­انی شهرداری مشهد گفت: برای دریافت کارت ه­وشمند تاکسیرانی جهت ثبت‌نام به یکی از شر­کت‌های حمل و نقل جهت تشکیل پرونده مراجعه­ کنند.
کد خبر: ۳۷۹۲۴۲
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۲ 17 February 2017
به گزارش تابناک رضوی،سید مهدی علوی‌مقدم اظهار ک­رد: کارت هوشمند ویژه تاکسیرانان مشهدی در­ نظر گرفته شده که به زودی جایگزین پروانه­ تاکسیرانی می‌شود.
وی با اشاره به توجه ویژه سازمان تاکسیران­ی به هوشمندسازی افزود: کارت‌های هوشمند سازمان تاکسیرانی شهرداری مشهد در جهت تمدی­د و گرفتن مرخصی و همچنین اطلاعات هویتی و­ صنفی تاکسیران مورد استفاده قرار می‌گیرد­.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: تا به امروز حدود 40 تاکسی آریو وارد ناوگان تاکسیرانی شده که تا پایان امسال 100 دستگاه دیگر نیز وارد شهر مشهد می‌شود.
 علوی‌مقدم با اشاره به فواید نوسازی تاکسی در شهر مشهد اظهار کرد: متأسفانه تعداد زیادی تاکسی پیکان در شهر مشهد در حال فعالیت بودند که این تاکسی‌ها سبب آلودگی زیادی برای این کلانشهر شده بودند.
وی افزود:با جایگزینی این تاکسی‌ها با خودروهای با استاندارد یورو 4 قطعاً شاهد کاهش آلایندگی در کلان‌شهر مشهد خواهیم بود و نکته بعد اینکه در مباحث ایمنی و روان‌سازی ترافیک نیز نوسازی نقش بسیار مهمی دارد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار