امام‌جمعه ایلام:
امام‌جمعه ایلام گفت: با توجه به اینکه امسال به نام «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» نامگذاری شد ولی متاسفانه سال در حال اتمام است و از اقدام و عمل خبری نیست، جای شرمساری دارد که چرا سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی که اولویت‌های اقتصادی کشور را ارائه کرده بود در عرصه عمل دچار توقف شدند.
کد خبر: ۳۷۹۲۸۵
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۲ 17 February 2017
به گزارش تابناک ایلام؛حجت‌الاسلام و المسلمین محمدنقی لطفی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر ایلام، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع مردم آذربایجان شرقی اظهار کرد: ایشان در این دیدار راجب به مسایل مهم جهانی و داخلی بیانات ارزنده‌ای داشتند که می‌طلبد مردم، مسئولین و کارگزاران نظام اهتمام ویژه‌ای در این باره داشته باشند.

وی با بیان اینکه رهبری معظم انقلاب از عدم اجرای کامل سیاست‌های اقتصاد مقاومتی گلایه‌مند بودند، افزود: با توجه به اینکه امسال به نام «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» نامگذاری شد ولی متاسفانه سال در حال اتمام است و از اقدام و عمل خبری نیست، جای شرمساری دارد که چرا سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی که اولویت‌های اقتصادی کشور را ارائه کرده بود در عرصه عمل دچار توقف شدند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام با اشاره به اینکه این وضعیت ناشی از ناکارآمدی تیم اقتصادی دولت است، عنوان کرد: رهبری معظم انقلاب همه راهکارها را مطرح کردند و همه کارشناسان داخلی نیز اذعان داشتند که تنها راه نجات اقتصاد بیمار کشور، اجرا کردن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است و لازمه اجرای این سیاست‌ها، مدیریت و تفکر جهادی است.

حجت‌الاسلام لطفی با تاکید بر اینکه هر جا مدیریت و تفکر جهادی بوده موفقیت نیز به همراه بوده است، تصریح کرد: نمونه این مهم در دوران دفاع مقدس قابل مشاهده و لمس بود و در عرصه دانش هسته‌ای نیز با همین تفکر موفق شدیم به جایگاه مطلوبی برسیم اما در عرصه اقتصاد چشم به قراردادها و روابط اقتصادی با اروپایی‌ها بودیم و نباید فراموش کنیم که نظام اقتصادی آنها سرمایه‌داری و بر مبنای نظام ارباب رعیتی است که تیم مدیریت جدید دولت آمریکا دقیقا این گونه است.

امام‌جمعه ایلام با بیان اینکه در نظام اقتصادی سرمایه‌داری، منافع شخصی حاکم بر منافع عمومی است، گفت: سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در 24 بند از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شدند که در آن اقتصاد مردمی و دانش بنیان مدنظر است و در حقیقت نقشه راهی برای بر طرف کردن مشکلات کشور محسوب می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان باید این گله‌مندی را جدی بگیرند، اضافه کرد: سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در حد شعار باقی مانده و در عرصه عمل بسیار ضعیف و کم رنگ هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام به مطرح شدن شعار «آشتی ملی» از سوی برخی از مسئولان اشاره و عنوان کرد: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری مگر مردم با هم و یا با مسئولان قهرند که بخواهند آشتی کنند و این شعار در آستانه انتخابات سال آینده، کلید واژه فتنه جدیدی است.

حجت‌الاسلام لطفی اظهار کرد: سران فتنه در سال 88 با راه انداختن آن آشوب‌ها، اغتشاشات و اقدامات خرابکارانه که هیچ گاه از ذهن مردم پاک نمی‌شوند می‌خواستند به رهبری فشار بیاورند که درایت، بصیرت و رهبری مقام معظم رهبری و هوشیاری مردم باعث شد نقشه‌های آنها نقش بر آب شده و نزد مردم بی‌آبرو شوند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام ادامه داد: اگر این افراد محاکمه شوند کمترین مجازات برای آنها اعدام است ولی باید از رهبری تشکر کنند که مشمول رفعت ایشان قرار گرفته‌اند .

وی با اشاره به اینکه حمایت رژیم آمریکا از سران فتنه، خیانت و وابستگی آنها را نشان داد، اضافه کرد: آنها در آن سال انتخابات ما را زیر سوال بردند، حیثیت نظام را خدشه دار کردند که این بزرگ‌ترین خیانت است، هیچ راه نجاتی ندارند مگر اینکه در پیشگاه مردم توبه و عذرخواهی کنند و به دروغ‌های خود اعتراف کنند.

به گزارش تابناک ایلام؛حجت‌الاسلام و المسلمین محمدنقی لطفی در خطبه اول نماز جمعه این هفته ایلام شخصیت حضرت زهرا (س) را الگوی عملی مناسب برای جامعه امروز دانست چرا که دشمنان نظام اسلامی به دنبال ابتذال و ترویج فساد در بین جوانان ما هستند که سبک زندگی اسلامی نیز در این دوران، بهترین راهکار مقابله با جنگ نرم دشمن است./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار