معاون راهداری اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده اي خراسان رضوي:
معاون راهداری اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده اي خراسان رضوي گفت: تردد خودروهای سواری و اتوبوس در جاده های خراسان رضوی فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.
کد خبر: ۳۷۹۳۷۲
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۱ 17 February 2017
به گزارش تابناک رضوی، علیرضا خجسته افزود: با توجه به بارش برف، کولاک شدید و برودت بالای هوا و لغزندگی سطح جاده در بیشتر محورهای مواصلاتی استان تردد سواری و اتوبوس فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.
وی درباره جاده های مسدود در خراسان رضوی بر اثر بارش برف و کولاک شدید هم اظهار داشت: محور قدیم قوچان-درگز (آغمزار، کبکان، ا... اکبر) و نیز محورهای رباط سنگ-کدکن، تایباد-مشهد ریزه و کاخک -سرایان تا اطلاع ثانوی مسدود است.
معاون راهداری اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده اي خراسان رضوي افزود: تردد وسایل نقلیه سنگین شامل تریلر و کامیون در محورهای باغچه-تربت حیدریه، باغچه-نیشابور، مشهد-کلات، مشهد-سرخس، قوچان-درگز و قوچان-باجگیران ممنوع است.
وی از هموطنان خواست تا با توجه به بارش برف در جاده های خراسان رضوی، از انجام سفرهای غیرضروری خودداری کنند و در صورت انجام سفر، قبل از آغاز سفر از طریق تماس با شماره تلفن گوياي  141 که به صورت شبانه روزی پاسخگوي هموطنان عزيز است، از وضع جاده ها اطلاع کسب کنند./محور باخرز-تایباد بر اثر سیل مسدود شد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار