در پی بارش برف در راههای مواصلاتی خراسان رضوی؛
رئیس مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: بارش برف و کولاک در اکثر محورهای شمالی این استان ادامه دارد.
کد خبر: ۳۷۹۵۹۵
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶ 18 February 2017
به گزارش تابناک رضوی،سید ابوالفضل حسینی گفت: بارش برف در حوزه شهرستانهای مشهد، سبزوار، قوچان، جوین، سرخس، فریمان، خواف، سرولایت، صالح آباد، باخرز، طرقبه شاندیز، کلات، درگز، باجگیران و محورهای تربت جام صالح آباد، خواف - تایباد و زاوه - فریمان همچنان ادامه دارد.
به گفته وی، در حوزه شهرستان جغتای و محورهای تربت حیدریه - باغچه، مشهد - کلات و درگز - قوچان کولاک و یخ زدگی محورها با برودت هوا همراه است. 
حسینی بیان کرد: در روز جمعه و شب گذشته 275 دستگاه ماشین آلات راهداری با 492 نفر از راهداران و پرسنل بدون وقفه تلاش کردند تا محورهای استان برای تردد باز باشند.
رئیس مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی افزود: در این راستا چهار هزار و 900 تن شن و نمک پاشی و هفت هزار و 117 کیلومتر از محورها برف روبی شد.
حسینی یادآور شد: 104 مسافر در راه مانده شب گذشته در راهدارخانه های استان اسکان و 308 دستگاه خودرو امدادرسانی شدند.
وی در ادامه از بازگشایی برخی از محورهای اصلی و فرعی مسدود شده استان خبر داد و گفت: با توجه به تلاش بی وقفه پرسنل راهداری محورهای خواف - رشتخوار، خواف - قاین، تایباد - مشهد نیز که به دلیل وقوع سیلاب مسدود بودند، بازگشایی شدند.
وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر با وجود بارش برف مشکل جدی در محورها نداریم از مردم خواست از ترددهای غیر ضروری در جاده ها خودداری کنند.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار