دومین روز هفته قرآن و عترت با همایش "سبک زندگی اسلامی با تاسی از آموزه های قرآنی" در سالن ولایت اداره کل تبلیغات اسلامی آغاز شد.
کد خبر: ۳۷۹۶۳۵
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸ 18 February 2017
دومین روز هفته قرآن و عترت با همایش "سبک زندگی اسلامی با تاسی از آموزه های قرآنی" در سالن ولایت اداره کل تبلیغات اسلامی آغاز شد.

این همایش با همکاری دبیرخانه کانون های مساجد، اتحادیه موسسات قرآن و عترت اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار می شود.

برگزاری گفتمان دینی نماز و قرآن و عترت، نمایشگاه قرآن و عترت سفیران الهی و هنرهای تجسمی و کرسی تلاوت و تفسیر از دیگر برنامه های این روز است.

بر اساس این گزارش، گفتمان دینی نماز، قرآن و عترت از شنبه تا چهارشنبه با حضور ائمه جمعه در مدارس شهرهای استان پس از اقامه نماز ظهر با هدف انس دانش آموزان با قرآن و توجه به مفاهیم قرآنی برگزار می شود.

برگزاری کرسی تلاوت در شهرستان های گرگان، کلاله، گنبدکاووس، علی آباد، آزادشهر و مینودشت با حضور مهدی غلامنژاد قاری بین المللی از دیگر برنامه های هفته قرآن و عترت است. شایان ذکر است هریک از این کرسی های تلاوت با نام شهید قرآنی هر شهرستان اجرا می شود.

این گزارش می افزاید: تبیین فرهنگ قرآنی با استفاده از ظرفیت ائمه جمعه، تجلیل از دانش آموزان و فرهنگیان قرآنی در نماز جمعه و برگزاری دوره آموزشی اهمیت نماز و نماز جمعه در خانواده و مدارس شهرستان های بندرگز، گنبد و کلاله با حضور اساتید بر جسته از قم، از برنامه های نخستین روز هفته قرآن و عترت بود که به خوبی در سطح استان اجرا شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار