مدیرکل هسته گزینش سازمان اوقاف و امور خیریه:
مدیرکل هسته گزینش سازمان اوقاف و امور خیریه یکی از مهم‌ترین سیاست‌های این سازمان را راه‌اندازی مراکز فرهنگی عنوان کرد و گفت: اجرای طرح تربیت مربیان حفظ قرآن از مهم‌ترین و اثرگذارترین برنامه‌های فرهنگی سازمان است.
کد خبر: ۳۷۹۷۱۸
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲ 18 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین، حجت‌الاسلام مسعود انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: یکی از برنامه‌های مهم سازمان اوقاف و امور خیریه در عرصه‌های فرهنگی، آموزش حفظ قرآن بوده که با تلاش همکاران این سازمان اتفاق‌های مناسب و مطلوبی رخ داده است.

وی افزود: باتوجه به اینکه مرحله پنجم آزمون طرح تربیت حافظان قرآن کریم صبح امروز به صورت سراسری در تمام استان‌های کشور برگزار شد، این آزمون در بیش از 12 نقطه با شرکت‌کننده‌ای بالغ بر 6 هزار نفر در استان قزوین هم برگزار شد که جزءهای آزمون طرح تربیت حافظان قرآن کریم شامل جزء یک تا سه بود.

مدیرکل هسته گزینش سازمان اوقاف و امور خیریه یکی از مهم‌ترین سیاست‌های این سازمان را راه‌اندازی مراکز فرهنگی عنوان کرد و گفت: اجرای طرح تربیت مربیان حفظ قرآن از مهم‌ترین و اثرگذارترین برنامه‌های فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه است.

انصاری به مهم‌ترین سیاست‌های سازمان اوقاف و امور خیریه در حوزه گزینش پرداخت و تصریح کرد: گزینش نیروهای این سازمان به صورت رسمی انجام می‌شود و نهایت دقت در آن حوزه صورت می‌گیرد تا نیروهایی که دارای تخصص لازم هستند، گزینش شوند.

وی با اشاره به اینکه آزمون طرح حافظان قرآن کریم به صورت سراسری در تمام استان‌های کشور اجرا می‌شود، گفت: در مجموع می‌توان گفت که حافظان قرآن کریم در سال جاری رشد سراسری نسبت به سال‌های گذشته داشته‌اند.

مدیرکل هسته گزینش سازمان اوقاف و امور خیریه یادآور شد: برگزاری آزمون‌های مختلف قرآنی می‌تواند تأثیرگذار بر جریان فرهنگی جامعه و حوزه‌های علمی باشد؛ فردی که با معانی و مفاهیم قرآن کریم در تعامل و ارتباط است، می‌تواند موفقیت را برای زندگی خود رقم بزند.

انصاری تشریح کرد: افرادی که در آزمون طرح حافظان قرآن کریم شرکت کرده و حضور داشتند، در پایان برای آن‌ها گواهی‌نامه صادر می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم برگزاری آزمون‌های مختلف تربیت حافظان قرآن کریم خروجی مناسبی را به همراه داشته باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار