مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد از پیشرفت فیزیکی 90 درصدی بازار میوه و تره‌بار شهرما واقع در قاسم آباد فلاحی 50 خبر داد.
کد خبر: ۳۸۰۰۲۲
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸ 18 February 2017
به گزارش  تابناک رضوی، احمد محبی، مدیرعامل سازمان عنوان کرد: هدف از احداث و راه‌اندازی بازارهای میوه و تره‌بار، دسترسی آسان شهروندان به محصولات از تولید به مصرف، کاهش ترددهای غیرضروری درون‌شهری، حذف واسطه و ارائه محصولات با کیفیت با قیمت مناسب به شهروندان است.
محبی درادامه افزود: پروژه احداث هفدهمین بازار میوه و تره‌بار شهرما واقع در منطقه 10 شهرداری مشهد بلوار فلاحی 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که تا پایان سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.
مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد تصریح کرد: عملیات اجرایی ساخت سازه بازار میوه و تره‌بار شهرما واقع بزرگراه آزادی بین آزادی 135 و 137 با  85 درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان اسفند ماه جاری به بهره‌برداری می‌رسد.
 محبی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه این بازار در مسیر خروجی مشهد-چناران و تردد سفرهای برون شهری قرار گرفته‌است، این سازمان از این موقعیت به بهترین شکل بهره خواهد گرفت و علاوه بر عرضه میوه و تره‌بار به طور مستقیم و از تولید به مصرف، محصولات مورد نیاز شهروندان به منظور تهیه سوغات را نیز تامین خواهد کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار