مدیر گردشگري و أمور زائرين شهرداری مشهد از برپایی کمپین اسباب خوشحالی با شعار هدیه ای برای همسایه و هدف جمع آوری و توزیع کالاها و لوازم منزل برای اهدا به نیازمندان خبر داد.
کد خبر: ۳۸۰۰۴۷
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸ 18 February 2017
به گزارش تابناک رضوی،علی  قناویزچی،مدیر گردشگري و أمور زائرين شهرداری مشهد از برپایی کمپین اسباب خوشحالی با شعار هدیه ای برای همسایه و هدف جمع آوری و توزیع کالاها و لوازم منزل برای اهدا به نیازمندان خبر داد.
وی افزود: کمپین اسباب خوشحالی با مشارکت شهرداری مشهد، اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی به مدت یک ماه در سطح شهر مشهد برگزار خواهد شد.
قناویزچی ابراز کرد: با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری در سالی که مزین به اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل می باشد و با توجه به نیاز فطری انسان ها به دستگیری و همیاری مستمندان و نیازمندان و لزوم ارتقاء نگرش  در راستای  سبک زندگی اسلامی که  به تبع آن می تواند علاوه بر رفع مشکلات معیشتی مومنان نیازمند، موجب ارتقاء فرهنگ و ایجاد روحیه بخشندگی و کمک به هم نوع گردد که این خود بستر به وجود آمدن لذت و رضایت شهروندان مشارکت دهنده را به همراه دارد.
مدیر گردشگري و أمور زائرين شهرداری مشهد افزود:  در این بین قشر ضعیف جامعه با مشاهده این قبیل فعالیت ها خود را تنها و درمانده نمی یابد و این مهم به ترویج وفاق و همبستگی بین اقشار جامعه و موجب امیدواری و تغییر نگرش فرد می‌شود.
وی عنوان کرد: تلاش ما بهره گیری از ظرفیت‌های اجتماعی و جلب مشارکت های مردمی و افراد متخصص و فنی کار به منظور خدمت رسانی به نیازمندان است که امیدواریم محقق شود.
قناویزچی با اشاره به اهداف اصلی برپایی این کمپین، اظهار کرد: ترویج فرهنگ و روحیه بخشندگی، کمک به نیازمندان،  تشویق عموم  به  مشارکت معنوی، ترویج روحیه جهادی در بین آحاد جامعه  و ایجاد حس رضایت خدمت داوطلبانه، جهت دهی افکار و توجه عموم شهروندان به مشکلات اقشار آسیب پذیر جامعه و اقتصاد مقاومتی، ایجاد انسجام، مشارکت و هم افزایی ظرفیت های مردمی و سازمان ها و ارگان های مشارکت کننده، ایجاد روحیه نشاط و امیدواری در بین نیازمندان و ایجاد حس نوع دوستی از اهداف این کمپین به شمار می‌رود.
مدیر گردشگري و أمور زائرين شهرداری مشهد با بیان اینکه کالاهای جمع‌آوری شده در مناطق 13 گانه مشهد توزیع می‌شود، افزود: هر منطقه ملزم است در هر محله یک مکان جمع آوری معرفی نماید که مکان مذکور با هدف بهره گیری از ظرفیت های مردمی و سازمانی شامل  سالن های ورزشی، فرهنگسراها، قرائت خانه ها، مساجد، مدارس و...جهت اطلاع رسانی، نگهداری و تعمیر و بسته بندی اقلام و کالاها می باشد.
 وی ادامه داد: مناطق می توانند نقاط توزیع وسایل را از قبیل روستاها، حومه شهر، حاشیه شهر و داخل شهر را شناسایی و پیشنهاد مربوطه را به ستاد ارائه نمایند و پس از هماهنگی لازم نسبت به توزیع متمرکز اقدام نمایند.
قناویزچی با بیان اینکه اطلاع رسانی طرح با استفاده از تمامی ابزارهای در اختیار انجام می‌گیرد، ابراز کرد: اطلاع رسانی طرح اسباب خوشحالی با استفاده از کلیه ابزارهای موجود و پخش کلیپ های تهیه شده، چاپ پوستر برای توزیع در مغازه ها- تاکسی ها- مساجد- مدارس و ...، ارسال پیامک انبوه توسط مناطق 13 گانه شهرداری، اطلاع رسانی در مانیتورهای پایگاه راهنمای زائر و توزیع تراکت در سطح شهر انجام می‌شود.
مدیر گردشگري و أمور زائرين شهرداری مشهد تاکید کرد: تمامی وسایل اهدائی توسط مردم می بایست در مناطق تجمیع شده و با هماهنگی ستاد مدیریت گردشگری و امور زائرین توزیع می‌گردد.
قناویزچی یادآور شد: کمپین اسباب خوشحالی با هدف جمع آوری و توزیع کالاها و لوازم منزل به نیازمندان از 25 بهمن ماه  الی  25 اسفند ماه سال جاری در مناطق 13 گانه شهرداری مشهد اجرا خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار