مدیرکل هواشناسی ایلام گفت: دمای هوای نقاط مختلف استان ایلام امشب نسبت به شب گذشته بین یک تا 2 درجه کاهش و افت دما خواهند داشت که این کاهش در نقاط شمالی به زیر صفر و مناطق گرمسیر به نزدیک صفر می رسد.
کد خبر: ۳۸۰۱۱۲
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۸ 18 February 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ یوسف شیخ الملوکی  اظهار کرد: دمای هوای شهر ایلام در صبح امروز و شب گذشته به منفی 9 درجه رسید که بنا به پیش بینی اداره کل هواشناسی امشب دمای هوا به منفی 10 درجه سانتیگراد می رسد.
 
وی افزود: شهرستان ایوان شب گذشته دمای هوایی زیر 10 درجه سانتیگراد را تجربه کرد که امشب دمای هوای این شهرستان به منفی 12 درجه سانتیگراد کاهش می یابد و دیگر مناطق سردسیر و شمالی استان هم کاهش محسوس دما را خواهند داشت.
 
شیخ الملوکی یادآور شد: دمای هوای شهرستان گرمسیری دهلران در شب گذشته سه درجه بالای صفر بود که امشب این روند به 2 درجه سانتیگراد کاهش پیدا می کند و مردم دیگر نقاط گرمسیر و جنوبی استان ایلام هم شبی با افت دمای محسوس را پشت سر خواهند گذاشت.
 
وی تاکید کرد: دمای هوای استان از روز دوشنبه افزایش یافته و هوا روبه گرما می نهد هرچند دمای صبحگاهی در روز دوشنبه سرد است اما از اواسط روز به تدریج شاهد افزایش دما خواهیم بود.
 
عایق کردن لوله های انشعاب و کنتورهای آب، مصرف بهینه و مدیریت استفاده از حامل های انرژی چون برق و گاز باید در دستور کار مردم، مشترکان اداری، خصوصی برای جلوگیری از بروز مشکل هایی چون شکستگی تاسیسات آب، افت گازمصرفی و نیز بهره مندی همه مشترکان از نعمت گاز و برق باشد.
 
استان ایلام در طی روزهای چهارشنبه تا جمعه هفته گذشته شاهد ناپایداری های جوی به شکل بارش برف و باران بود که سرمای متاثر از این ناپایداری ها همچنان تا روز دوشنبه بر آسمان استان ایلام حاکم است.
 
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان ایلام http://www.irna.ir/ilam و کانال تلگرام به نشانی irnailam@ منتشر می شود./م
ایرنا
برچسب ها: تابناک ایلام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار