اخبار پلیس استان ؛
رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان ایلام با اشاره به اجرای طرح سالم سازی اماکن عمومی از پلمپ 2 واحد صنفی در اجرای این طرح طی 24 ساعت گذشته خبر داد.
کد خبر: ۳۸۰۱۱۹
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۲ 18 February 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ امیر همتی گفت: با توجه به فرارسیدن ایام خرید مردم برای نوروز و شلوغی بازارها طرح های سالم سازی اماکن عمومی تشدید می شود.

وی افزود: در همین راستا طرح یکروزه ای توسط اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس استان به مرحله اجرا درآمد که در نتیجه از 13 واحد صنفی بصورت محسوس و از 85 واحد صنفی بصورت غیر محسوس بازدید بعمل آمد.

وی خاطرنشان کرد:در اجرای این طرح 2 واحد صنفی بعلت ارتکاب تخلفات صنفی پلمپ و به 4 واحد صنفی نیز اخطار پلمپ داده شد.

 رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان ایلام در پایان با تاکید بر استمرار این طرح ها تا پایان سال از خانواده ها خواست از مراکز فروش معتبر برای خرید استفاده کنند.



دستگیری سوداگران مرگ در شهرستان مهران

فرمانده انتظامی شهرستان مهران از دستگیری 3 خرده فروش مواد مخدر و کشف نیم کیلو تریاک از آن ها خبر داد.

وی گفت:بدنبال اطلاع پلیس مهران مبنی بر فعالیت افرادی در امر تهیه و توزیع مواد مخدر ، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ امیر عباس شهبازی گفت: بررسی های پلیس مشخص کرد 3 نفر با اجاره محلی ، آن را به پاتوق تهیه و توزیع مواد مخدر تبدیل کرده اند.

وی ادامه داد:با اشراف اطلاعاتی این محل شناسایی و 3 متهم پرونده در حالی که مشغول بسته بندی مواد مخدر برای توزیع بودند دستگیر شدند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان مهران گفت:از متهمان حدود 500 گرم مواد مخدر از نوع تریاک به همراه ترازوی توزین مواد مخدر،سلاح سرد و... کشف و ضبط شد./م

برچسب ها: تابناک ایلام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار