مدير روابط عمومي دبيرخانه ستاد هماهنگي فعاليت هاي مهدوي خبرداد:
مدير روابط عمومي دبيرخانه ستاد هماهنگي فعاليت هاي مهدوي کشور از تشکيل کارگروه سياست گذاري برنامه هاي مهدوي در رسانه ملي خبرداد.
کد خبر: ۳۸۰۱۹۹
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۲:۲۱ 19 February 2017
تشکيل کارگروه سياست گذاري برنامه هاي مهدوي در رسانه مليبه گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومي ستاد هماهنگي فعاليت هاي مهدوي کشور، محمدرضا قربان زاده با اعلام اين خبر تصريح کرد: ستاد هماهنگي فعاليت هاي  مهدوي کشور نهادي است سياستگذار، مبتني بر ضرورت برنامه ريزي راهبردي و عمل هماهنگ و پويا در عرصه مهدويت و انتظار فرج که بر اساس تعاليم قرآن و عترت، مندرج در آموزه هاي اسلام ناب با ترازي جهاني به راهبري ، برنامه ريزي و اقدام در اين حوزه مي پردازد.

وي افزود: اين  تشکل براساس رهنمود هاي ولي معظم فقيه و مراجع عظام، خود را متعهد به تبيين انديشه  بالنده و اتخاذ مواضع  اثر بخش در عرصه مهدويت مي داند که با هم افزايي اعضا، بهره مندي از روش هاي اصيل فرهنگي، پژوهشي،آموزشي،تبليغي و رسانه اي و ظرفيت هاي حوزه ها و مراکز علمي، فرهنگسازي، رصد و پيشگيري از تحريفات و انحرافات اين حوزه را پيگيري و پشتيباني مي کند.

تبيين صحيح موضوع مهدويت يکي از رسالت هاي راهبردي رسانه ملي

مدير روابط عمومي دبيرخانه ستاد هماهنگي فعاليت هاي مهدوي کشور با اشاره به عضويت سازمان صداوسيما در  اين ستاد گفت: تبيين صحيح و جامع موضوع مهدويت يكي از رسالت هاي راهبردي رسانه ملي است.

وي خاطرنشان کرد: آشناكردن جامعه با مسئله انتظار، ظهور منجي و موعود و تبيين وظايف منتظران يکي از مهمترين انتظارات از رسانه ملي محسوب مي شود و برهمين اساس کارگروه سياست گذاري برنامه هاي مهدوي در رسانه ملي تشکيل شده است.

قربان زاده خاطرنشان کرد: اين کارگروه زيرمجموعه ستاد هماهنگي فعاليت هاي مهدوي کشور است كه با مسئوليت صدا و سيماي مركز قم تشكيل و جلسات آن برگزار مي شود.

واگذاري مسووليت تشکيل کارگروه به صداوسيماي قم

عضو کارگروه سياست گذاري برنامه هاي مهدوي در رسانه ملي با تقدير از توجه دكتر علي عسگري رئيس سازمان صدا وسيما و حجت الاسلام والمسلمين لطفي نياسر مديرکل صداوسيماي مرکز قم در تشکيل اين کارگروه اظهارداشت: رياست سازمان صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران مسئوليت تشكيل اين كارگروه و برگزاري جلسات آن را به مديركل صدا و سيماي مركز قم واگذار كرده است.

وي با اشاره به اينکه اين كارگروه ماهيتي رسانه اي دارد اظهارداشت: کارگروه سياست گذاري برنامه هاي مهدوي در رسانه ملي در واقع  برنامه هاي مرتبط با موضوع مهدويت را در شبكه هاي مختلف راديويي و تلويزيوني رسانه ملي سياست گذاري، برنامه ريزي و نظارت مي كند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار