نماینده مردم جوزه جنوبی استان در مجلس شورای اسلامی از افزایش فوق‌العاده شغل کارکنان مناطق محروم در سال 96 خبر داد.
کد خبر: ۳۸۰۲۸۵
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۴ 19 February 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ "شادمهر کاظم‌زاده"، نماینده مردم حوزه جنوبی استان در مجلس شورای اسلامی گفت:  بر اساس مصوبه نمایندگان مجلس شورای اسلامی حقوق شاغلین در مناطق محروم و مرزی 60 درصد افزایش پیدا می‌کند البته این مهم باید به تائید شورای نگهبان برسد.

وی اظهار کرد: سازمان برنامه و بودجه و سازمان اداری و استخدامی کشور موظفند اعتبار لازم را برای اعمال سقف فوق‌العاده پیش‌بینی شده به منظور اعمال فوق‌العاده مناطق کمتر توسعه یافته و بدی آب و هوا برای مشاغل تخصصی محقق کنند.

کاظم زاده ادامه داد: در این راستا آن افرادی که دارای مدارک تحصیلی کارشناسی ارشد و بالاتر تا 25 درصد و همچنین 20 درصد برای سایر کارمندان پرداخت می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های دهلران، دره‌شهر، آبدانان و بدره در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس مجوزی لازم را صادر کرده که حقوق و دستمزد برای شاغلین در مناطق محروم و مرزی به میزان 60 درصد افزایش پیدا کند که این قسمت نیاز به تامین نظر شورای نگهبان دارد.

وی تصریح کرد: دولت می‌تواند سقف حقوق پرسنل دستگاه‌های مناطق محروم و مرزی را 60 درصد افزایش دهد که این مهم با موافقت نمایندگان مواجه شده که باید نظر شورای نگهبان نیز تامین شود./م

برچسب ها: تابناک ایلام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار