معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان:
معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان:شرایط فارغ التحصیلی دانشجو معلمان ورودی ۹۲ و ۹۳ تغییر می کند.
کد خبر: ۳۸۰۴۹۸
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸ 19 February 2017
به گزارش تابناک رضوی،نعمت الله موسی پور گفت:در خصوص تدابیر اندیشیده شده برای فارغ التحصیلی دانشجومعلمان ورودی ۹۲ و ۹۳ در موعد مقرر، آنچه دانشجویان به اسم دروس اضافه نام می‌برند در واقع اصل اساسنامه دانشگاه است که پیش از حضور دانشجویان به تصویب رسیده بود.
 وی  افزود : براین اساس ۳۵ واحد معارف دینی و تعلیم و تربیت اسلامی در دی ماه ۹۱ از سوی سرپرست دانشگاه به کل پردیس‌ها ابلاغ شد به عبارتی دیگر پیش از آغاز زمان تحصیل در دانشگاه این برنامه شروع شده بود.
 موسی پور خاطر نشان کرد : هماهنگی هایی با شورای اسلامی دانشگاه صورت گرفته و در حال حاضر دروس معارف اسلامی جزو دروس محسوب می شود و موجب کاهش ۱۶ واحدی از ۳۵ واحد مذکور شده است.
وی گفت : برای فارغ التحصیلی رعایت دو شرط الزامی است، گذراندن دروس تا سقف ۱۵۰ واحد و هم چنین گذراندن دروس اجباری برای رسیدن به این سقف مجاز و در صورت محقق نشدن شرط دوم از دروس نام برده برای دستیابی به این سقف واحد برنامه ریزی می‌شود.
معاون آموزش دانشگاه فرهنگیان افزود: واحدهای الزامی شامل سه گروه دروس عمومی(۲۲ واحد)، دروس تربیت اسلامی (۱۹ واحد) و دروس تخصصی رشته براساس بازنگری‌های موجود را شامل می‌شود.
 وی گفت : طبق مذاکره‌ای که بین دانشگاه فرهنگیان، آموزش و پرورش و وزارت علوم انجام شده، دانشجویان با همان تدبیری که دانشجومعلمان سال ۹۱ فارغ التحصیل شده‌اند، به حرفه معلمی مشغول می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار