مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری قزوین خبر داد
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین با اشاره به ارائه خدمات به مناطق محروم روستایی گفت: برای تأمین کمک هزینه درمان زوج‌های نابارور روستایی برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته است که به مرحله اجرا در می‌آید.
کد خبر: ۳۸۰۵۵۰
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴ 19 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، کریم حبیبی‌انبوهی در کارگروه توسعه گردشگری و روستایی که در سالن جلسات استاندار قزوین برگزار شد، اظهار داشت: برای تسهیل در امور اشتغال روستائیان تفاهم‌نامه‌ای با اداره‌کل فنی و حرفه‌ای استان قزوین عقد شد تا اساتید این اداره‌کل آموزش‌های لازم را برای کارآفرینی روستائیان ارائه کنند.

وی افزود: تفاهم‌نامه‌ای با ستاد اجرای فرمان حضرت امام(ره) عقد شد تا برای اجرای پروژه‌های عام‌المنفعه در مناطق محروم گام برداشته و از طرح‌های اقتصادی روستاییان حمایت شود و همچنین برای تأمین کمک هزینه درمان زوج‌های نابارور روستایی برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته است.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین مطرح کرد: تفاهم‌نامه‌ای با سازمان دهیاری و شهرداری‌ها عقد شده تا برای اجرای پروژه‌های عمرانی و اقدام برای خرید و تبدیل به احسن کردن ماشین‌آلات مستهلک و مازاد اقدام شود که در این زمینه برای انتقال حساب و وجوهات روستائیان تفاهم‌نامه‌ای با پست بانک عقد شده است.

حبیبی‌انبوهی عنوان کرد: برای اجرای مشترک پروژه‌های محرومیت‌زدایی تفاهم‌نامه‌ای با بسیج سازندگی عقد شد تا اقداماتی در سه دهستان الموت بالا، دستجرد سفلی و چوقور صورت گیرد که برای این سه دهستان تسهیلات یک میلیارد تومانی آماده پرداخت است.

این مسؤول اضافه کرد: در تفاهم‌نامه دیگری که با سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر قزوین بسته شده، مقرر شد که بازدید و بررسی از کمبودها و نیازهای پایگاه‌های آتش‌نشانی صورت گیرد و برای رفع آن‌ها اقدام شود.

مدیرکل دفتر امور روستایی شوراهای استانداری قزوین به عقد تفاهم‌نامه با بیمه اشاره کرد و گفت: مهم‌ترین هدف از عقد این تفاهم‌نامه تحت پوشش قرار گرفتن اماکن مسکونی روستاییان است که 50 درصد از هزینه این بیمه توسط دولت پرداخت می‌شود و اقدامات دیگر أخذ استعلام از شرکت‌های بیمه و مطالعه و بررسی برای انتخاب شرکت بیمه مورد نظر است.

حبیبی‌انبوهی مطرح کرد: در هفته دولت 365 طرح با بودجه‌ای معادل 57 میلیارد تومان افتتاح شد و در دهه فجر هم از همین مقدار پروژه با بودجه به میزان 37 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

وی اضافه کرد: در سال جاری 730 طرح با بودجه 92 میلیارد تومان بهره‌برداری شده که در مقایسه با آغاز کار دولت یازدهم افزایش ریالی معادل 407 درصد و افزایش حجمی معادل 74 درصد را داشته چراکه در سال 1392 از 418 طرح با بودجه 18 میلیارد تومانی بهره‌برداری شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار