عضو جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گفت: فتنه چیزی مثل سرطان است و همین مطرح ساختن بحث آشتی ملی در جامعه خود فتنه‌ای جدید است.
کد خبر: ۳۸۰۷۷۸
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۲ 19 February 2017
به گزارش تابناک : سردار سعید قاسمی ظهر امروز در اجتماع مردم میناب واقع در شرق استان هرمزگان اظهار داشت: در آستانه ورود به سی‌ونهمین سال انقلاب شکوهمند اسلامی واجب است انقلابی‌ها سلامی محضر امام راحل(ره) و شهدایی که از جان و مال خود گذشتند عرض نمایند چراکه بر گردن ما حق دارند.

وی با بیان اینکه آیات بسیاری در قرآن کریم در خصوص انقلابی بودن و انقلابی ماندن ذکر شده است، افزود: انقلابی بودن یعنی اینکه چگونه موانع را بشناسیم و از آن عبور کنیم که بخشی از آن مربوط به داخل است توسط گروهی از خودی‌ها و بخشی هم به خارج ربط دارد مانند؛ آمریکای جهان‌خوار، رژیم صهیونیستی، داعش، آل سعود، یهودی‌های خبیث و خلیج‌نشینان و بیشترین ضرباتی که بر ما وارد می‌شود از داعشی داخل است و داعشی داخلی در کشور بیداد می‌کند و اگر آنها نبودند قطعا کار یمن تا کنون تمام شده بود و تنگه باب‌المندب به تسخیر درآمده بود.

عضو جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی با بیان اینکه تقویت مجموعه‌های فرهنگی از سفارشات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) است، گفت: امروز برای اینکه مدل انقلاب اسلامی به یمنی‌ها انتقال داده شود و شرایط کنونی حفظ شود بایستی تیم‌های فرهنگی به صنعا بروند و از مدل کنونی حفاظت کرده و مدل‌های جدیدتری را آموزش بدهند.

سردار قاسمی اضافه کرد: بیاییم به جوانان آموزش بدهیم که چگونه بشویم حزب‌الله لبنان، چگونه با آموزش‌های مختلف شهید مغنیه‌ها را پرورش دهیم، چگونه سید حسن نصرالله بدهیم بیرون، سردار شهید حسین همدانی محصول و پرورش چه نهضتی هست؟ و سایر افرادی که به‌عنوان شهدای مدافع حرم می‌شناسیم محصول چه پدیده‌ای هستند؟.

وی در خصوص سخنان زیباکلام بیان داشت: بنده مانند وزیر امور خارجه توئیتر ندارم که سخنان خود را توئیت کنم اما فریاد خود را در این جمع‌ها عرضه می‌دارم و در جواب آقای زشت‌کلام که به من گفت؛ در طول چهل سال آتش زدن پرچم آمریکا چه دستاوردی برای شما حاصل شد؟ بنده هم در پاسخ به او خواهم گفت؛ آتش زدن پرچم آمریکا نماد استکبارستیزی انقلابیون و اسلام‌ستیزی خود آنان است بلکه خود آمریکایی‌ها هم اعتقادی به آن پرچم ندارند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس در همین رابطه اضافه کرد: ما انقلابیون نباید عینک بزنیم بلکه شما و اطرافیانتان باید عینک بزنید و ببینید برد استکبارستیزی انقلاب بعد از حرکت انقلابیون جنبش و خروش جهانی را به‌دنبال داشته است و این درحالی است که شماها همه محرومان و مظلومان را پابرهنه‌ خوانده‌اید، به شما می‌گویم که اگر پشت سر ما بیایید آن‌چنان سیلی محکمی را به گوش غرب خواهیم زد که برق آن چشمان استکبار را کور کند. البته باید بگویم که این نوشته‌ها به زاده ذهن زیباکلام نیست و او از غربی‌ها خط می‌گیرد.

سردار قاسمی عنوان داشت: بر اساس مدل تحلیلی ما نه آموزش و پرورش و نه آموزش عالی در حوزه دانشگاه‌ها بنا ندارند سیره حضرت روح‌الله را آموزش دهند چراکه از او 22 صحیفه طلایی به جا مانده است که از نظر بنده، نخ به نخ و خط به خط آن ترجمه سلیس قرآن کربم است و کلید دست امام روح‌الله است نه دست برخی‌ها، چراکه کلیدی که شما دارید درب منزل خودتان هم با آن باز نمی‌شود.

وی با بیان اینکه فتنه‌گران به‌دنبال ابطال انتخابات و زیر سؤوال بردن رهبری در سال 88 بودند، افزود: رهبری با تمام سیاست و کیاست یک رأی و کارگر هم یک رأی دارد، این چه تفکری است که در انتخابات تقلب شده است، آنها 8 ماه فتنه را طول دادند و در شلوغی‌های تهران در نزدیکی با بیت رهبری، کف خیابان‌ها ریختند و هر کاری و توهینی را که می‌خواستند کردند و همگان چه داخلی‌ها و چه خارجی‌ها به آن اذعان می‌دارند.

عضو جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی با بیان اینکه همه برنامه‌های توطئه‌گران در فتنه 88، تضعیف جایگاه رهبری بود، اظهار کرد: طی این 27 سال اگر امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) نبودند، کشتی انقلاب تاکنون هزار بار به صخره خورده و غرق شده بود، آن ‌هم با وجود افراد خبیث داخلی که مشغول سوراخ کردن این کشتی هستند، دشمنان هم بر این باورند که خود حضرت روح‌الله هم نمی‌توانست این‌گونه سکان‌داری کند، البته آنها یکی هستند، امام حی و امام شهید.

قاسمی ادامه داد: اگرچه اتاق فکر فتنه و پشتیبانی رسانه‌ای و تدارکاتی آن در خارج بود اما ماهیت و جنس فتنه خودی بود و بر حسب ظاهر پس از 8 ماه با حماسه بی‌نظیر و ملی 9 دی 88 خوابید، اما همه می‌دانند این‌گونه نیست و این فتنه چیزی مثل سرطان است و هنوز هم از خون و گوشت نظام تغذیه می‌کند و این روزها گنده‌تر و خطرناک‌تر هم شده است و همین مطرح ساختن بحث آشتی ملی در جامعه خود نوعی فتنه‌ای جدید است.

وی با بیان اینکه همه باید پشت سر ولایت و رهبری حرکت کنیم، افزود: کسی که اصل جنس را می‌شناسد و درد را می‌داند و از جنس آقا، سید علی باشد از حالات جامعه می‌فهمد که سم مهلکی وارد جامعه شده است و زمانی که هر روز این کشور در دست گروهی است که با تمسک به قانون ناقص ما عنان جامعه را به‌ دست می‌گیرند، کشور را به بیراهه و نه بیراهه که به پرتگاه می‌کشاند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس در خصوص بحث آشتی ملی گفت: اینهایی که بحث آشتی ملی را مطرح می‌کنند چون به میل‌شان بستگی داشت نه ملی بودنشان، اینها این روزها با چه رویی آمده‌اند و علم آشتی ملی را برداشته‌اند، کسی که ملی است وام را از عبدالله سعودی نمی‌گیرد، حیفا و نتانیاهو نمی‌تواند پشتیبانش باشد، این موضوعات را برای همه روشن کنید و بعد بیایید آشتی ملی را مطرح سازید.

قاسمی بیان داشت: سرباز از نظر ما یعنی سردار شهید همدانی، شهید فرزانه که هنوز جنازه‌اش نیامده، یعنی ژنرال قاسم سلیمانی که ده‌ها هزار کیلومتر جلوتر از رهبری ایستاده‌ است تا خود را فدای آن فرمانده نمایند.

عضو جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در خصوص تشییع پیکر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی عنوان کرد: جوانان انقلابی هرگز بی‌احترامی نکردند و باید گفت آنهایی بی‌احترامی کردند که با جنازه عکس سلفی گرفتند و از سویی گریه و زاری و از سوی دیگر عکس می‌گرفتند، خود خانواده بی‌احترامی کرد و این درحالی بود که ما به همراه مردم تا چهارراه حافظ سینه‌زنی می‌کردیم.

وی در پایان سخنانش رهبری را عمود اصلی خیمه انقلاب دانست و تصریح کرد: این انقلاب و وجود نازنین رهبری نعمتی بی‌کران از سوی خداست، باید به سجده رفت و خدا را به‌ واسطه این نعمت بزرگش سپاس گفت.



منبع : فارس
برچسب ها: تابناک ، استان ها ، خبرروز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار