استاندار یزد گفت: فرهنگ سازی و توسعه ورزش در جامعه و بین مردم باید از مدارس آغاز شود.
کد خبر: ۳۸۰۹۴۳
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۷ 20 February 2017
به گزارش تابناک یزد،سید محمد میرمحمدی  در مراسم اختتامیه جشنواره کشتی پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای دانش‌آموزان سراسر کشور افزود: اگر ورزش از مدارس آغاز شود قطعا کار فرهنگ سازی آن در جامعه سخت نیست و به مرور گسترش می یابد.
وی ادامه داد: برای گسترش فرهنگ ورزش در جامعه در سطح مدارس فعالیت های خوبی با حضور دانش آموزان انجام گرفته و باید نسبت به گذشته شاهد ارتقا و افزایش برنامه های مختلف باشیم.
استاندار یزد گفت: نقش دانش آموزان در مدارس در رشته های مختلف و بخصوص ورزش های همگانی خوب است و باید با گسترش آن نسبت به جلب مشارکت و جذب آحاد مردم در عرصه ورزش اقدام کنند.
میرمحمدی در ادامه به نقش و اهمیت ورزش بین دانش آموزان اشاره و تصریح کرد: دانش آموزانی که به ورزش می پردازند قطعا کمتر دچار مشکلات جسمی و روحی می شوند و موجب تامین سلامتی و نشاط آنها است.
استاندار یزد به سابقه استان در ورزش پهلوانی و باستانی در گذر زمان اشاره و یادآور شد: ورزش‌ باستانی نشات گرفته از آموزه های دینی و فرهنگی و موجب ترویج اخلاق و معارف الهی و انسانی است.
میرمحمدی از دانش آموزان خواست تا همواره فرهنگ والای دینی و اخلاقی را در بین خود تقویت کنند و در مسیر ارزش های انسانی و جوانمردی گام بردارند.
هشتمین دوره جشنواره کشتی پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای دانش‌آموزان کشور به مدت سه روز با حضور 250 دانش آموز در یزد برگزار شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار