استاندار کرمانشاه گفت: در مجموع تاکنون 75 درصد از کارهای مربوط به روند اجرایی شدن مصوبات سفر رئیس جمهور با موفقیت انجام شده و کارهای باقی مانده نیز با جدیت دنبال می شود.
کد خبر: ۳۸۱۰۸۴
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵ 20 February 2017

به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه؛ دکتر رازانی در نشست بررسی مصوبات سفر رئیس جمهور که صبح امروز در استانداری کرمانشاه برگزار شد گفت: این نشست ها به منظور کنترل آخرین وضعیت پیشرفت پروژه های سفر رئیس جمهور به کرمانشاه و با حضور همه دستگاه های ذی ربط برگزار می شود. این نشست ها حداقل هر ماه یک بار و تا به سرانجام رسیدن تمامی پروژه ها با جدید تداوم خواهند داشت.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه پروژه های سفر مورد به مورد کنترل می شوند در ادامه افزود: تا پیش از این پیگیری پروژه ها از طریق مراجعه به سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور به منظور گرفتن ابلاغ ها و تخصیص ها صورت می گرفت.

این مقام عالی استان با اشاره به اینکه تاکنون اعتبارات اغلب پروژه ها ابلاغ و تخصیص یافته است در ادامه اظهار داشت: برخی از دستگاه ها مانند دانشگاه علوم پزشکی در این زمینه عملکرد خوبی داشته اند و علاوه بر دریافت ابلاغ و تخصیص اعتبار، پروژه های خود را مدت هاست آغاز کرده و هم اکنون در مراحل پایانی اجرا قرار دارند.

وی ادامه داد: عملکرد برخی دستگاه ها نیز متوسط ارزیابی می شود و می بایست در ماه های باقی مانده تا پایان سال پیگیری های جدی تری داشته باشند. برخی دستگاه ها نیز به دلیل تغییرات مدیریتی کمی از روند کارها عقب تر هستند که در نشست امروز برای جبران این فاصله زمانی برنامه ریزی های لازم صورت گرفت.

دکتر رازانی تاکید کرد: مدیریت ارشد استان و دیگر دستگاه ها از جمله مدیریت و برنامه ریزی استان در قالب مأموریت های مشخص شده پروژه های سفر را به شکل مداوم پیگیری می کنند.

استاندار کرمانشاه مجموع اعتبارات سفر رئیس جمهور را  1200 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت:  60 در صد از این اعتبارات در سال جاری و مابقی در سال 96 تخصیص می یابند. اعتبارات سال جاری نیز تا پایان سال مالی جاری که پایان تیرماه سال آینده است هزینه خواهند شد. باقی مانده اعتبارات نیز در سال 96 جذب خواهند شد.

وی افزود: این تخصیص ها به دو صورت نقدی و اوراق مشارکت و اسناد خزانه خواهد بود.

دکتر رازانی خاطرنشان کرد: مدیریت ارشد استان پیگیری و سرپرستی بالینی پروژه های سفر رئیس جمهور را عهده دار است و این روند تا اتمام کارها تداوم خواهد داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار