در دیدار فردا(سه‌شنبه) تیم‌های فوتبال الهلال عربستان و پرسپولیس ایران دو تیم با پیراهن‌های اصلی خود به میدان خواهند آمد.
کد خبر: ۳۸۱۱۲۷
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶ 20 February 2017
به گزارش تابناک : نشست هماهنگی پیش از بازی تیم فوتبال پرسپولیس - الهلال از ساعت 10 صبح امروز با حضور نمایندگان دو تیم و مقام‌های AFC و برگزاری مسابقه در هتل محل اقامت سرخپوشان برگزار شد.

* محمود خوردبین، پندار خمارلو، محمد ترکاشوند و امیر علی حسینی نفراتی بودند که در این جلسه از طرف پرسپولیس حضور یافتند.

* در ابتدای نشست درباره پوشش دو تیم تصمیم‌گیری شد. بر اساس آن، پرسپولیس یکدست سرخ می‌پوشند و دروازه‌بان پرسپولیس لباس زرد به تن خواهد داشت. همچنین نیمکت‌نشینان کاورهای سبز رنگ به تن می‌کنند.

* الهلالی‌ها هم مثل همیشه یکدست آبی می‌پوشند، دروازه‌بانان این تیم هم سبز می‌پوشند و نیمکت‌نشینان کاور سفید به تن می‌کنند.

* داوران این مسابقه هم با پیراهن‌های سبز در زمین حضور پیدا می‌کنند.

* دو تیم باید 90 دقیقه پیش از شروع بازی یعنی ساعت 17 به وقت تهران وارد ورزشگاه شده باشند. آنها 50 دقیقه قبل از شروع بازی می‌توانند برای گرم کردن در زمین حضور پیدا کنند ولی جدا از اینکه چقدر از این زمان استفاده می‌کنند، باید 20 دقیقه قبل از شروع بازی زمین را ترک کنند.

* پیش از شروع بازی وقتی دو تیم کنار هم صف می‌کشند، ابتدا بازیکنان الهلال به عنوان میهمان باید با داوران و بازیکنان پرسپولیس دست بدهند و بعد پرسپولیسی‌ها به عنوان میزبان با داوران دست می‌دهند.

* همچنین برای اینکه عکاسان بتوانند عکس تیمی بگیرند، ابتدا تیم میهمان در محل مقرر حضور پیدا می‌کند و بعد سرخپوشان برابر عکاسان صف خواهند کشید.

* ترکیب نشست تماشاگران دو تیم هم از پشت دروازه‌های تیم‌های خودشان خواهد بود.

* همچنین تماشاگران از هرگونه شعار سیاسی یا نصب پلاکاردهای سیاسی منع شدند.


منبع : میزان
برچسب ها: تابناک ، استانها ، خبرروز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار