با راه اندازی درمانگاه های صنعتی واحد پالایشگاه شیرین سازی گاز و مجتمع صنعتی شماره 3 اهواز، کلیه مناطق عملیاتی خارج از شهر شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون به درمانگاه مجهز شدند
کد خبر: ۳۸۱۱۹۷
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱ 20 February 2017
مدیر خدمات شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون در تشریح این خبر، گفت: پس از راه‌اندازی درمانگاه های صنعتی مجتمع های آبتیمور و منصوری در سال گذشته، طرح بازسازی و راه اندازی درمانگاه های پالایشگاه شیرین سازی گاز و مجتمع صنعتی شماره 3 اهواز نیز در دستور گار قرار گرفت . 

سیامک نریمیسا، گفت: با توجه به وجود گاز هیدروژن سولفوره با غلظت بالا در پالایشگاه شیرین سازی گاز، به منظور حفظ سلامت کارکنان و همچنین موجود بودن ساختمان درمانگاه، عملیات بهسازی درمانگاه این کارخانه با برآورد هزینه یک میلیارد و هفتاد میلیون ریال انجام و به لوازم درمانگاهي تجهیز شد . 

وی، افزود: همچنین درمانگاه مجتمع صنعتی شماره 3 اهواز نیز نیاز به بهسازی و توسعه داشت که با اختصاص یک میلیارد و 90 میلیون ریال، این پروژه نیز انجام شد و هم اکنون در آستانه راه اندازی قرار دارد . 

نریمیسا، با اشاره به اینکه، این درمانگاه‌ها بر اساس استانداردهای رایج درمانگاهی و با مشاوره‌ي كادر پزشكي سازمان بهداشت و درمان راه اندازی شده اند، ادامه داد: درمانگاه‌ها به کلیه لوازم اورژانسی از جمله دستگاه DC شوک، دستگاه اکسیژن ساز، دستگاه فشار سنج، ترازوی قد و وزن، دستگاه نوار قلب ECG به همراه متعلقات، لارنگوسکوپ و سایر ملزومات تجهيز شده و علاوه بر آن یک دستگاه آمبولانس در این درمانگاه ها مستقر هستند . 

وی، در ادامه از راه اندازی اولین یونیت داندانپزشکی در واحدهای عملیاتی شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون خبر داد و گفت: به دلیل حضور گروه زیادی از کارکنان عملیاتی شرکت کارون در منطقه کریت، اولین واحد دندانپزشکی مناطق عملیاتی این شرکت در درمانگاه صنعتی پالایشگاه شیرین سازی گاز راه اندازی شد . 

مدیرخدمات شرکت بهره برداری نفت وگاز کارون، گفت: با توجه به دوری مناطق عملیاتی از درمانگاه های شهری، کلیه کارکنان عملیاتی می توانند از خدمات درمانگاه و دندانپزشکی استفاده نمایند . 

شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون بزرگترین شرکت تابع مناطق نفتخیز جنوب است که با بیش از 35 کارخانه فرآورشی نفت و گاز، روزانه افزون بر یک میلیون بشکه نفت تولید می کند 

منبع: تابناک
برچسب ها: سیامک نریمیسا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار