امام جمعه دهلران ؛
امام جمعه دهلران گفت: مقاومت رزمندگان عراقی و سوری در مقابل تکفیری ها و داعشی ها بر گرفته از روحیه شهادت طلبی است که از شهدای ایران اسلامی در دفاع مقدس آموخته اند.
کد خبر: ۳۸۱۲۰۶
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶ 20 February 2017
به گزارش خبرنگار تابناک ایلام از دهلران ؛ حجت الاسلام والمسلمین سید محسن موسوی  در مراسم رونمایی از تمثال شهید اکبری طی سخنانی گفت: شهدا برای سر افرازی و عزت و اقتدار انقلاب و استحکام این نظام الهی جان عزیز خود را فدا کردند و امروز زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا و ادامه راه آنان وظیفه همگانی است.
 
 
وی اقتدار نظام اسلامی در همه عرصه ها، بیداری اسلامی و ایستادگی در مقابل استکبار را از برکات خون مطهر شهدا دانست و اظهار کرد: مقاومت رزمندگان عراقی و سوری در مقابل تکفیری ها و داعشی ها بر گرفته از روحیه شهادت طلبی است که از شهدای ایران اسلامی در دفاع مقدس آموخته اند.
 
حجت الاسلام موسوی بر لزوم گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در جامعه بویژه برای نسل جوان تاکید کرد و یادآور شد: شهدا در واقع اساتید بزرگ دانشگاه هستند که همه باید با مطالعه زندگی و وصیت نامه آنها کسب فیض کنیم.
 
وی مطالعه وصیت نامه شهدا و پیروی از راه و روش آنها را در دفاع از انقلاب اسلامی را بر همگان یادآور شد و گفت: شهدا دارای اعتقاداتی عمیق به انقلاب، ارزش ها، دین و معنویت بودند و امروز تمثال این عزیزان باید در معرض دید عموم قرار گیرد تا مردم با اسوه های اخلاق و ایثار و رشادت بیشتر آشنا شوند./م
 
 
 
 
خبرنگار:رحمن جابری
برچسب ها: تابناک ایلام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار