امام جمعه اقبالیه:
امام جمعه شهر اقبالیه به جایگاه والای بسیج و بیانات مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: یکی از مسائل مهمی که بسیج باید ورود پیدا کند اقدام فرهنگی است که باید ارتقا یابد.
کد خبر: ۳۸۱۲۵۲
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۲ 20 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام سید‌مرتضی فاطمیان در مراسم تودیع و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج سیدالشهدا(ع) شهر اقبالیه که با حضور بخشدار مرکزی قزوین، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اقبالیه، فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین و مسؤولان استانی و شهری در سالن فرهنگسرای شهرداری شهر اقبالیه برگزار شد، مردمی بودن و احساس تکلیف کردن را از جمله مزیت‌های بسیج دانست و اظهار داشت: بسیجی کسی است که به عشق ولایت و برای دفاع از حریم ولایت و نظام از راه شهدا تبعیت کرده است.

وی با اشاره به اینکه در نظام جمهوری اسلامی ایران ولایت، مردم، سپاه و بسیج در کنار هم هستند، افزود: دشمن از روشن بودن چراغ پایگاه‌های بسیج هراس دارد و می‌داند اگر کوچک‌ترین تخطی به این کشور کند، آحاد این ملت کارهای خود را تعطیل کرده و برای دفاع از این نظام مبارزه می‌کنند.

امام جمعه شهر اقبالیه ادامه داد: بسیج یکی از ثمرات انقلاب اسلامی و یکی از کارهای ارزشمند حضرت امام خمینی(ره) است.

فاطمیان تصریح کرد: خانواده‌های شهدا به صورت نقدی بهای انقلاب اسلامی را پرداختند، گرچه اجساد شهدا مقدس است اما آنچه مقدس‌تر بوده اهداف شهدا است که در وصایای آن‌ها به اهداف خود اشاره کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: بسیج یک حرکت اجتماعی است که با توجه به شرایط به صورت‌های مختلفی ظهور می‌کند.

امام جمعه شهر اقبالیه یادآور شد: یکی از ابعاد بسیج موضوع فرهنگی و اقتصاد مقاومتی است که جزء دغدغه‌های اصلی مقام معظم رهبری بوده که وظیفه همه است که آنان را اجرایی کنیم.

فاطمیان به جایگاه والای بسیج و بیانات مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: یکی از مسائل مهمی که بسیج باید ورود پیدا کند کار فرهنگی است که درخواست می‌شود فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج سیدالشهدا(ع) تلاش کند تا با برنامه‌ریزی‌های خود ظرفیت فرهنگی شهر اقبالیه را ارتقا دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار