شهردار اقبالیه:
شهردار شهر اقبالیه با اشاره به موفقیت‌های کشور در عرصه‌های مختلف گفت: این موفقیت‌ها نتیجه تفکر بسیجی بوده و به مدد بسیج همواره کشور اسلامی ایران توانسته از بحران‌های بزرگ سربلند بیرون آید.
کد خبر: ۳۸۱۲۶۰
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴ 20 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، محمد پیری در مراسم تودیع و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج سیدالشهدا(ع) شهر اقبالیه که با حضور امام جمعه، اعضای شورای اسلامی شهر اقبالیه، فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین و مسؤولان استانی و شهری در سالن فرهنگسرای شهرداری شهر اقبالیه برگزار شد، اظهار داشت: بسیجیان جهادگر هستند و همواره روحیه شهادت‌طلبی داشته و در همه امور نظام مقدس جمهوری اسلامی حضوری مستمر و فعال دارند.

وی افزود: در جامعه امروز تمام مردم و مسؤولان در بسیج یک رسالت مهمی داشته و آن هم بالا بردن بصیرت بسیجی است و بسیج هم تفکر و هم تشکیلات بوده و این دو با همدیگر توأم هستند.

شهردار شهر اقبالیه ادامه داد: باید از راه، روش، زندگی و تلاش بسیجیان شهید همواره درس یاد بگیریم و آن‌ را در زندگی و کار خود الگو قرار دهیم.

پیری تصریح کرد: بسیجی به عشق ولایت و برای دفاع از حریم ولایت و نظام و ادامه راه شهدا از کسی که بخواهد چراغ بسیج را روشن نگه دارد، تبعیت کرده است.

این مسؤول با اشاره به جایگاه و منزلت بسیج و مقام والای شهدا خواستار توجه و هوشیاری بیش از پیش بسیج در مقابله با تهاجمات فرهنگی و سیاسی دشمن علیه اسلام و نظام اسلامی شد.

شهردار شهر اقبالیه با اشاره به ویژگی‌های بسیج یادآور شد: بسیج باید حامی و پشتیبان مدیران و مردم باشد.

پیری بسیجیان را پیشقدم در همه امور دانست مطرح کرد: وقتی از بسیج و بسیجی صحبت می‌شود، باید همه اعمال مسؤولان و آحاد مردم بسیجی‌وار باشد.

وی با اشاره به موفقیت‌های کشور در عرصه‌های مختلف خاطرنشان کرد: این موفقیت‌ها نتیجه تفکر بسیجی بوده و به مدد بسیج همواره کشور اسلامی ایران توانسته از بحران‌های بزرگ سربلند بیرون آید.

شهردار شهر اقبالیه اضافه کرد: داشتن روحیه بسیجی توانی مضاعف برای ارائه خدمت صادقانه در تمام عرصه‌های مدیریتی است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار