رئیس شورای اسلامی اقبالیه:
رئیس شورای اسلامی شهر اقبالیه با بیان اینکه در جامعه امروز کشور برای سازندگی نیاز به تفکر بسیجی دارد، گفت: هدف و رسالت بسیج حفظ نظام و توسعه و آبادانی کشور و توسعه و حفظ دین است که باید شاکله امور را تشکیل دهد.
کد خبر: ۳۸۱۲۶۴
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷ 20 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، نعمت‌الله بیگدلی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج سیدالشهدا(ع) شهر اقبالیه که صبح امروز با حضور امام جمعه، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اقبالیه، بخشدار مرکزی قزوین، فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین و مسؤولان استانی و شهری در سالن فرهنگسرای شهرداری شهر اقبالیه برگزار شد، اظهار داشت: بسیجی کسی است که منطقی می‌اندیشد و مخلص، ایثارگر، هوشیار، منظم و دلسوز است.

وی افزود: فرهنگ بسیج فرهنگ اخلاص، باورهای دینی، تفکر حمایت از مظلوم و تهاجم به ظالم است.

رئیس شورای اسلامی شهر اقبالیه داشتن روحیه بسیجی را در پیشبرد وظایف و رسیدن به اهداف سازمانی ضروری دانست و ادامه داد: در بسیج هم این مقوله در اولویت کارها قرار گرفته است.

بیگدلی با بیان اینکه در جامعه امروز کشور برای سازندگی نیاز به تفکر بسیجی دارد، تصریح کرد: هدف و رسالت بسیج حفظ نظام و توسعه و آبادانی کشور و توسعه و حفظ دین است که باید شاکله امور را تشکیل دهد.

این مسؤول خاطرنشان کرد: ویژگی‌های بی‌نظیر بسیجیان کار برای رضای خدا، گمنامی، پیروی محض و تبعیت از مقام معظم رهبری، داشتن بصیرت و حضور مؤثر و با برکت در عرصه‌های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی است.

رئیس شورای اسلامی شهر اقبالیه با بیان اینکه دشمن سعی دارد جوانان را از تلاش و پویایی به انزوا و بیراهه بکشاند، یادآور شد: جوانان و نوجوانان باید با حفظ و افزایش هوشیاری خود نسبت به این ترفندها، بر خلاف آنچه دشمن می‌خواهد حرکت کنند.

بیگدلی بر حفظ تفکر بسیجی تأکید کرد و گفت: باید همواره در حفظ تفکر و دیدگاه بسیجی نشأت گرفته از تفکرات ناب اسلامی کوشا بوده و در زمینه پیروی از خط ولایت فقیه تلاش مضاعف کرده چراکه اصلی‌ترین دلیل استواری و عزت ملت ایران در جامعه کنونی ولایت فقیه و حاکمیت تفکر بسیجی در مملکت است.

وی عزت و سربلندی کشور ایران را مدیون پیروزی انقلاب اسلامی و شکل‌گیری حکومت اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی و شکل‌گیری حکومت اسلامی و تقدیم شهدا توانستیم به شرق و غرب بفهمانیم که می‌توانیم روی پای خود ایستاده و با عزت تمام کشور را در مسیر پیشرفت و توسعه قرار دهیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار