دادستان عمومی و انقلاب چاراویماق از کشف و ضبط تعداد یک‌هزار و 860 بطری مشروبات الکلی خارجی در چاراویماق خبر داد.
کد خبر: ۳۸۱۲۸۱
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶ 20 February 2017
به گزارش تابناک تبریز به نقل از روابط عمومی حوزه قضایی چاراویماق، حسین جعفری اظهار داشت: توسط عوامل نیروی انتظامی شهرستان چاراویماق در آزاد راه پیامبر اعظم از یک خودروی سواری تعداد 798 عدد مشروبات الکلی خارجی در صندوق عقب خودرو کشف و ضبط شد و هر دو متهم با صدور قرار وثیقه به زندان معرفی شدند.

وی اضافه کرد: از خودروی سواری دیگری در حوالی روستای «ساری قمیش» تعداد 551 بطری انواع مشروبات الکلی کشف و ضبط شد و متهم در شعبه بازپرسی چاراویماق با صدور قرار وثیقه به زندان معرفی شد.

جعفری افزود: از خودروی دیگری تعداد 511 بطری مشروبات الکلی در آزاد راه تبریز - زنجان توسط عوامل نیروی انتظامی چاراویماق کشف و ضبط شد و راننده و سرنشین هر دو با قرار وثیقه به زندان معرفی شدند.

 

کشف بیش از 5 کیلو مواد مخدر و 532 بطری مشروبات الکلی در خداآفرین

رئیس دادگستری شهرستان خداآفرین از کشف 5 کیلو و 320 گرم مواد مخدر از نوع تریاک و532 بطری مشروبات الکلی در شهرستان خداآفرین خبر داد.

پرویز پوراحمد گفت: طی عملیاتی از سوی مأموران هنگ مرزی شهرستان خداآفرین به مقدار 5 کیلو و 320 گرم مواد مخدر از نوع تریاک  کشف و ضبط شد.

وی افزود: همچنین طی عملیاتی از سوی مأموران نیروی انتظامی شهرستان خداآفرین به تعداد 532 بطری مشروبات الکلی کشف و ضبط و یک نفر نیز دستگیر شده است؛ پرونده‌های فوق در دادسرای عمومی و انقلاب خداآفرین برای ادامه تحقیقات در دست بررسی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار