هفته نخست لیگ قهرمانان 2017 آسیا؛
بچه های باغیرت خطه جنوب ایران، در حالی که تا آستانه سفر به عمان برای برگزاری نخستین دیدارشان در لیگ قهرمانان آسیا مشکل مالی را حس می کردند، با رشادت و ارایه نمایشی جوانمردانه؛ اولین جدال فصل تازه فوتبال آسیا بین ایران و عربستان را به سود فوتبال کشورمان رقم زدند.
کد خبر: ۳۸۱۴۰۱
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۱ 20 February 2017
استقلال خوزستان قهرمان سال گذشته اما بدون پول لیگ فوتبال ایران، در نخستین دیدارش در لیگ قهرمانان آسیا با شایستگی از سد نماینده عربستان گذشت.

به گزارش «تابناک ورزشی»، تیم‌های استقلال خوزستان و الفتح عربستان در هفته نخست از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و در گروه B رقابت‌ها از ساعت 14:30 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه سلطان قابوس عمان به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری یک بر صفر استقلال خوزستان که با زحمات فراوان راهی سفر شده بود، به پایان رسید. تک‌گل این دیدار در دقیقه 79 توسط ابوالفضل اعلایی روی ارسالی پیمان شیرزادی برای نماینده فوتبال ایران به ثمر رسید.

بچه های باغیرت خطه جنوب ایران، در حالی که تا آستانه سفر به عمان برای برگزاری نخستین دیدارشان در لیگ قهرمانان آسیا مشکل مالی را حس می کردند، با رشادت و ارایه نمایشی جوانمردانه؛ اولین جدال فصل تازه فوتبال آسیا بین ایران و عربستان را به سود فوتبال کشورمان ثبت کردند.

نخستین شکست سعودی ها بدست فقیرترین تیم لیگ ایران/غیرت استقلال خوزستان بلای جان الفتح

نماینده فوتبال ایران در این دیدار با ترکیب وحید شیخ‌ویسی، محمد طیبی، علایی، دانیال ماهینی، شیرزاد، سالاروند، مهدی مومنی، عاشوری، آلویز نانگ، آرش افشین و حسن بیت سعید به مصاف نماینده عربستان رفت.

قاسم مهند داور عراقی این دیدار به ابراهیم موسی و حمد مهنی حمد از الفتح عربستان و فرشاد سالاروند از استقلال خوزستان کارت زرد نشان داد.

دقیقه 79 / گل برای استقلال خوزستان
کرنر ارسالی از جناح راست با ضربه سر ابوالفضل اعلایی به گل تبدیل شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :