رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمانشاه گفت: با همت مسئولان حوزه ادبیات مقاومت پایداری جریان بسیار ارزشمندی با تلاش نویسندگان ، خاطره نویسان و خاطره گویان به راه افتاده است.
کد خبر: ۳۸۱۶۶۱
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵ 21 February 2017
به گزارش  خبرنگار خبرگزاری تابناک  عباس سروری در آئین رونمایی از کتاب پناهگاه بی پناه به نویسندگی مهناز فتاحی با حضور جمعی از مسئولان لشکری و‌کشوری و استانی در سالن آمفی تئاتر بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه گفت:  در سومین دوره جشنواره تولیدات آثار دفاع مقدس مرکز استان ها به میزبانی استان کرمانشاه در تنگه مرصاد از  ۶۴عنوان کتاب دفاع مقدس رونمایی شد.
وی با بیان اینکه در دوره چهارم جشنواره  تولیدات دفاع مقدس از ۱۲۰ عنوان کتاب دفاع مقدس استان ها رونمایی شد،  افزود:  این جریان عظیم فرهنگی باید خود گذشتگی و ایثار هم وطنان در جنگ تحمیلی سینه به سینه با زبان گفتاری، کتاب به نسل های آینده انتقال دهیم.
 رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی  استان کرمانشاه اظهار داشت: 
با همت مسئولان حوزه ی ادبیات پایداری  کتاب صوتی نیز در این زمینه تهیه شود و‌ امیدواریم باتلاش نویسندگان حوزه دفاع مقدس شاهدتولید آثار فاخری از استان کرمانشاه باشیم و این  جریان فرهنگی در کشور به راه افتد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار