جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز سال 96 به ریاست فرماندار و حضور مسئول سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان و سایر اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان دالاهو در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
کد خبر: ۳۸۱۶۹۵
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹ 21 February 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فرمانداری دالاهو ،فرماندار شهرستان دالاهو ضمن قدردانی از همه آحاد ملت برای حضور در راه پیمایی 22 بهمن و تسلیت فرارسیدن ایام فاطمیه و تشکر از حضور مسئولان و نمایندگان ادارات و نهادهای حاضر گفت: با توجه به اینکه همه ساله پذیرای تعداد کثیر از هموطنان می باشیم لذا مسئولین از هم اکنون باید در جهت فراهم کردن امکانات رفاهی اقدام و جهت شناساندن چهره زیبای از این شهرستان در ذهن مسافران تلاش مضاعف داشته باشند. قطعاً همکاری و تعامل دستگاهها ی مختلف در اجرای برنامه های ستاد نوروز بسیار مهم بوده و موجب رضایتمندی مسافرین نوروزی خواهد بود .
مرادعلی تاتار تاکید کرد همه عزیزان سعی کنند تا با همکاری و اقدامات مشترک، ایام خوب و متفاوتی را برای مسافرین نوروزی در شهرستان دالاهو فراهم نمایند و افزود آمادگی ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان  برای پذیرایی بهتر از گردشگران و معرفی شایسته شهرستان دالاهو اهمیت فراوان دارد.
وی خواهان ارائه نکته نظرات و پیشنهادات و ابتکارات سازنده برای جذب و خدمت رسانی هر چه بیشتر گردشگران و بویژه مسافرین نوروزی شد.
مسئول سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان دالاهو از تشکیل 10 کمیته در جهت تسهیل خدمت رسانی به مسافران خبر داد و گفت: باید از این فرصت استفاده شود تا از لحاظ فرهنگی، گردشگری، دینی، مذهبی و غیره بتوانیم چهره بهتری از شهرستان خود را به مسافران نشان دهیم.
در ادامه این جلسه اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان پس از بحث و تبادل نظر آمادگی خود را برای همکاری در زمینه اجرای برنامه های نوروزی اعلام کردند.
استقرار پایگاه‌های هلال احمر و پلیس، بازدید از مراکز و مجتمع‌های بین راهی، توجه به نظافت و بهسازی تفرجگاه‌های شهرستان، تهیه و توزیع بروشور، پوستر و نقشه راهنمای مسافران و برپایی غرفه های مختلف از مصوبات این نشست بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار