فرماندار جیرفت گفت: با ایجاد امکانات ورزشی و تفریحی برای جوانان زمینه کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه فراهم می شود.
کد خبر: ۳۸۱۷۶۴
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰ 21 February 2017
احمد امینی روش در نشست شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان افزود: آسیب های اجتماعی دغدغه رهبری و دولت است و دولت با تحقق شعار اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی پیگیر رفع این مشکل می باشد.
وی با اشاره به مشکل رانندگی و تیراندازی در این منطقه گفت: پیگیر راه اندازی پیست اتومبیلرانی، موتورسواری و تیراندازی با مشارکت بخش خصوصی در ابتدای مسیر جیرفت به دلفارد هستیم تا با راه اندازی این مجموعه جوانان انرژی خود را تخلیه کنند.
فرماندار جیرفت با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل بیان کرد: افتتاح طرح های مختلف در دهه فجر نشان از عملکرد دولت در زمینه عملی کردن شعار سال است.
وی افزود: نظام با ایجاد دانشگاه ها و حوزه های علمیه کمک خوبی در برطرف کردن مشکلات فرهنگی انجام داده است و مشکلات فرهنگی هر منطقه با لحاظ شرایط منطقه باید آسیب شناسی و با برنامه ریزی بلند مدت برطرف شود.
امینی روش با اشاره به حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال گفت: حضور پرشور مردم نشان از علاقه و اعتماد مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و این بزرگترین سرمایه برای کشور است.
رئیس آموزش و پرورش جیرفت هم گفت: این اداره امسال نیازهای خود را با خرید کالای ایرانی برطرف کرده است.
احمد اسکندری افزود: نهاد انجمن اولیا و مربیان شهرستان فعال است لذا از این ظرفیت در زمینه ایجاد فرهنگ اسلامی در خانواده ها استفاده می کنیم.
وی اظهار کرد: کارشناس آسیب های اجتماعی در آموزش و پرورش جیرفت فعال شده است.
رئیس دادگستری شهرستان جیرفت هم در این نشست گفت: فرهنگ اسلامی باید در جامعه به ویژه نسل جوان نهادینه شود.
احمدعلی انجم روز، طلاق را یکی از آسیب های اجتماعی پرخطر جامعه برشمرد و افزود: آسیب های طلاق در جامعه باید اطلاع رسانی شود تا شاهد کاهش این معضل در جامعه باشیم.
وی اظهار کرد: آیات قرانی متناسب با مشکلات فرهنگی در تابلوهای تبلیغاتی شهر نصب شود.
وی گفت: فرهنگ مراسم ترحیم در جامعه باید تغییر پیدا کند و تجمل گرایی و اسراف از بین برود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار