تابناک: داری چیکار می کنی با خودت مرد؟ کجا داری میری؟ خدا شاهده دلم گرفت، نوشتن جون کلامو ادا نمیکنه، اینی که میگم به ولله تحقیر توش نیست ولی دلم به حالت سوخت، با خودم گفتم اگه قراره پیر شیم و غم نون به آدم فروشی بکشونتمون، بارالها خودت ترتیب مونو بده!.
کد خبر: ۳۸۱۸۰۰
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹ 21 February 2017
تابناک اصفهان: پس از جلسه ای که کمیسیون فرهنگی مجلس با منتقدان جشنواره برگزار کرد گزارش کوتاهی از این جلسه توسط سید صادق طباطبایی نژاد، یکی از اعضای کمیتۀ فرهنگ، هنر و رسانه منتشر شد و در این گزارش نام مسعود فراستی سر فهرست تمام نقدهای وارد شده به سی و پنجمین جشنوارۀ فیلم فجر بود. این در حالی است که به نظر می رسید انتقادها به جشنواره قرار است از سوی طیف های مختلف صورت بگیرد و اکنون با انحصار این انتقادات آن هم به شیوۀ مختص فراستی، اکنون صدای هنرمندان در اعتراض به این منتقد بلند شده است. به ویژه که به گفتۀ طباطبایی نژاد، فراستی با انتقاد جدی به فیلم سینمایی «گشت ۲» این فیلم را اثری مستهجن خوانده که نمی‌توان به اتفاق خانواده به تماشای آن نشست! لذا قرار شده که این فیلم قبل از اکران توسط کمیسیون دیده شود. حمید فرخ نژاد، بازیگر «گشت 2» بعد از شنیدن این صحبت ها در صفحۀ شخصی خود یادداشتی را خطاب به فراستی منتشر کرد. در بخشی از این پیام آمده:
 
«داری چیکار می کنی با خودت مرد؟ کجا داری میری؟ خدا شاهده دلم گرفت، نوشتن جون کلامو ادا نمیکنه، اینی که میگم به ولله تحقیر توش نیست ولی دلم به حالت سوخت، با خودم گفتم اگه قراره پیر شیم و غم نون به آدم فروشی بکشونتمون، بارالها خودت ترتیب مونو بده تا هنوز واسه خاطر نون مجبور نشدیم چارپایه کش اعدامی شیم، خودت آقایی کن و خلاصمون کن.»

مهراب قاسم خانی نیز این یادداشت فرخ نژاد را در صفحۀ شخصی خود بازنشر کرده است. باید منتظر واکنش قریب الوقوع فراستی و اظهار نظر دیگر هنرمندان بود و دید عاقبت کار چه می شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار