مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: دانشجویان شاهد و ایثارگر باید راه پدران خود را با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ادامه دهند.
کد خبر: ۳۸۱۸۵۸
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲ 21 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، مراسم تجلیل از دانشجویان شاهد و ایثارگر برتر دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین با حضور مسؤولان و دانشجویان صبح امروز در سالن جلسات این دانشگاه برگزار شد.

غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در این مراسم اظهار داشت: دانشجویان شاهد و ایثارگر باید همانند پدران خود که در هشت سال دفاع مقدس نقش‌آفرینی کردند، راه آن‌ها را ادامه دهند.

 وی با اشاره به تهاجم فرهنگی افزود: امروز دانشجویان شاهد و ایثارگر می‌توانند در جبهه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقش خود را ایفا کرده و فتنه‌های دشمنان را خنثی کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اشاره به تشکیل این اداره‌کل اضافه کرد: علاوه بر رسیدگی به مسائل خدماتی و معیشتی جامعه ایثارگران، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از مهم‌ترین اهداف تأسیس این نهاد بوده است.

حقایق‌پور گفت: اکنون در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیازمند سربازانی هستیم که شما فرزندان شاهد و ایثارگر می‌توانید بهترین سربازان این جبهه باشید.

وی با اشاره به اینکه مهم‌ترین مؤلفه پیروزی در انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس فرهنگ ایثار و شهادت بوده است، مطرح کرد: این فرهنگ طی مقاطع مختلف در مواقعی که دشمن دست به طراحی دسیسه و توطئه زده، مؤثر و کارساز بوده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین یادآور شد: مردم ایران با فرهنگ ایثار و شهادت توانستند دسیسه‌های دشمنان را خنثی کرده و آن‌ها را در موضوع‌های مختلف شکست دهند به همین دلیل اشاعه این فرهنگ در جامعه ضرورت دارد.

حقایق‌پور با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه از اهمیت بسزایی برخوردار است، بیان کرد: با نهادینه کردن این فرهنگ در جامعه، می‌توانیم معضلات و مشکلات اجتماعی را کاهش دهیم تا مردم با آرامش و آسایش به زندگی خود ادامه دهند.

این مسؤول با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تنها وظیفه بنیاد شهید و امور ایثارگران نیست، تشریح کرد: در این زمینه باید تمام دستگاه‌های اجرایی دست به دست هم دهند تا بتوانیم در گسترش این فرهنگ موفق باشیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت جامعه را از آسیب‌ها بیمه می‌کند، اضافه کرد: فرزندان شاهد و ایثارگر می‌توانند در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به این اداره‌کل کمک بسزایی کنند تا بتوانیم این فرهنگ را در جامعه گسترش دهیم.

حقایق‌پور ادامه داد: با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می‌توانیم مشکلات موجود در لایه‌های مختلف اجتماعی حتی در دستگاه‌های اجرایی کاهش دهیم.

در پایان دانشجویان سؤال‌های خود را مطرح کرده و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین هم به این سؤال‌ها پاسخ داد.

گفتنی است در این مراسم، مسؤولان حاضر با اهدای جوایزی از 36 دانشجوی برتر شاهد و ایثارگر تجلیل کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار