مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب کشورگفت:در کل غرب کشور یازده میدان نفتی فعال و یک میدان گازی فعال داریم که از مجموع این میادین، چهار میدان نفتی ما با کشور عراق مشترک است.
کد خبر: ۳۸۱۸۸۱
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶ 21 February 2017

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک، سعید ناصری پور در مراسم افتتاح دانشکده نفت و پتروشیمی دانشگاه رازی که با حضور معاون وزیر نفت برگزار شد، افزود: در حال حاضر کشور عراق به شدت مشغول بهره برداری از این میادین نفتی مشترک با ایران است.

 وی خاطر نشان کرد: تاکنون توانسته ایم 24 پروژه تحقیقاتی را با دانشگاه رازی کرمانشاه عقد قرار داد همکاری مشترک کنیم که این اقدام در راستای شعار اقدام و عمل بوده ویکسری اقدامات عملی در حوزه پژوهش و فناوری را با همکاری دانشگاه رازی قرار است انجام دهیم.

سعید ناصری پوراظهار داشت: ما نیز برنامه توسعه برداشت از میادین مشترک خود با عراق را روی افزایش پنج هزار بشکه در روز قرار داده ایم که با انجام این مهم روزانه بیش از 800 میلیون تومان درآمد عاید کشور می شود.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب کشورتاکید کرد:اغلب میادین ما به نیمه عمر خود رسیده اند،و اکنون وقت آن است تا به سوی علم روز در امر استخراج و بهره برداری برویم، چراکه در یکی از میادین ما بیش از هفت نوع نفت با ویژگیهای مختلف استخراج می شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار