مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش؛
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش از آمادگی این بخش برای حمایت از ایجاد زیر ساخت های لازم در راستای رشد مسابقات ساحلی در کیش خبر داد.
کد خبر: ۳۸۲۰۲۶
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۲ 21 February 2017
به گزارش تابناک کیش: علی اصغر مونسان در حاشیه برگزاری دومین تور جهانی والیبال ساحلی به میزبانی کیش گفت: بسیار خوشحالیم که در دومین سال برگزاری تور جهانی والیبال ساحلی توانستیم این مسابقات را با حضور 69 ورزشکار از 24 کشور خارجی برگزار کنیم زیرا همه معتقدند که در حوزه مسابقات ساحلی چه در بخش فوتبال و چه در بخش والیبال پتانسیل های بی نظیری در کیش وجود دارد لذا ما نیز در جهت گسترش این بخش برنامه ریزی هایی داریم.

وی با بیان اینکه کیش می تواند پایگاه مسابقات ساحلی شود، اظهار کرد: کیش می تواند پایگاه مسابقات ساحلی شود ضمن اینکه امسال به واسطه طبیعت زیبای کیش و تلاش همکاران بنده در بخش ورزش توانستیم در مسابقات امتیاز میزبانی سه ستاره راکسب کنیم و رئیس فدراسیون والیبال نیز از این برگزاری ابراز رضایت کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش تصریح کرد: طی صحبتی که با رئیس فدراسیون والیبال داشتم، وی از نحوه برگزاری این رقابتها بسیار راضی بودند و پیشنهادات ارزنده ای نیز در خصوص توسعه این میزبانی ها ارائه کردند همچینی طی دعوتی خواستار این شدند که ما در مسابقات جهانی که در جولای برگزار می شود، حضور پیدا کنیم تا توافقنامه ای در راستای افزایش نقش کیش در حوزه والیبال ساحلی با رئیس فدراسیون جهانی امضاء کنیم.

مونسان ادامه داد: قطعا امضای چنین توافقنامه ای علاوه بر کمک به ورزش کشور می تواند رونق گردشگری کیش را نیز به دنبال داشته باشد لذا ما در این راستا برنامه ریزی و اقداماتی را خواهیم داشت.

وی در خصوص پیشرفت جایگاه تیم والیبال ساحلی کیش گفت: این موضوع یکی از مواردی است که به دنبال آن هستیم لذا باید کمک کنیم تا همانگونه که والیبال سالنی ما توانسته رشد پیدا کند، در بخش والیبال ساحلی نیز با برنامه ریزی جدی اقدام کنیم تا ضمن اینکه کیش تبدیل به پایگاه والیبال ساحلی می شود تیم کیش نیز تیمی قدرتمند در این رشته برای حضور در مسابقات ملی و بین المللی باشد لذا این آمادگی برای پشتیبانی در سازمان منطقه آزاد کیش وجود دارد.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش در خصوص زیر ساخت های لازم جهت توسعه ورزش های ساحلی در کیش گفت: ما نگران امکانات و زیر ساخت ها نیستیم زیرا هر امکاناتی که در این حوزه نیاز است، وجود دارد ضمن اینکه ما می توانیم امکانات دیگر را نیز ایجاد کنیم.

مونسان افزود: همانطور که می دانید سال گذشته هیچ امکانی برای برگزاری این مسابقات فراهم نبود و حتی مسئولان فدراسیون والیبال نیز فکر نمی کردند، در آن مدت زمان کوتاه امکانات لازم فراهم شود اما به لطف خداوند اقدامات به بهترین شکل انجام شد.

وی از اجرای برنامه هایی در راستای توسعه فوتبال ساحلی نیز خبر داد و بیان کرد: در حوزه فوتبال ساحلی نیز اقداماتی برای مهیا کردن امکانات در نظر داریم تا بتوانیم فوتبال ساحلی را نیز در عرصه جهانی داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار