با حضور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران؛
بزرگ‌ترین بیمارستان صحرایی سیّار فوق تخصصی ۱۲۰ تختخوابی مزین به نام «سردار شهید نورعلی شوشتری» برای خدمت‌رسانی به مرزنشینان برای اولین بار و همزمان با آغاز رزمایش پیامبر اعظم (ص)11 سپاه پاسداران در شرق کشور به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۳۸۲۱۲۸
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۴ 21 February 2017
فرمانده نیروی زمینی سپاه در گفتگو با خبرنگار تابناک خراسان رضوی، در حاشیه آیین افتتاح بزرگ‌ترین بیمارستان صحرایی سیّار فوق تخصصی تختخوابی ۱۲۰  گفت: مهم‌ترین هدف برپایی این بیمارستان در راستای برنامه‌های کلان سپاه پاسداران مردم‌داری، مردم یاری و محرومیت‌زدایی در سطح کشور است که همزمان با آغاز رزمایش پیامبر اعظم (ص)11 در شرق کشور گشایش پیدا کرد.
 
 بهره‌برداری از بزرگ‌ترین بیمارستان صحرایی سیّار فوق تخصصی در شرق کشور
 
سردار محمد پاکپور افزود: این بیمارستان مجهز به چندین اتاق عمل و بخش‌های فوق تخصصی با ارائه خدمات پزشکی به مرزنشینان غیور تربت‌جام و تایباد تا عصر روز پنج‌شنبه فعالیت خواهد داشت و در صورت نیاز و مراجعین بیشتر تمدید می‌شود.  
 
وی در ادامه  با اشاره به اهداف رزمایش پیامبر اعظم (ص)11 تصریح کرد: در دومین روز از رزمایش شاهد شلیک سامانه‌های دوش‌پرتاب "میثاق" و توپخانه پیشرفته  دقیق‌زن پدافند هوایی بودیم که یگان‌ها مربوطه با آزمایش سلاح‌های پیشرفته به‌تمامی اهداف از پیش تعیین‌شده دست یافتند.
 
 سردار پاکپور خاطرنشان کرد: در این رزمایش یگان‌های برگزیده این نیرو اشراف اطلاعاتی و آمادگی‌های دفاعی همه‌جانبه خود را برای مقابله با تهدیدات متصور از سوی متجاوزان خارجی به نمایش می‌گذارد که عملیات رهایی گروگان و رزمایش دفاع از کوی و برزن به‌طور همزمان  در شهرستان تایباد و تربت‌جام با شرکت  یگان‌های لشکر عملیاتی مردم پایه پنج نصر و گردان‌های بیت‌المقدس بسیج و امام حسین (ع) از دیگر اهداف برگزاری این رزمایش است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار