با تلاش 11 تیم عملیاتی امدادگران هلال‌احمر استان و تایباد؛
دومین جسد سرنشینان خودروی ام.وی.ام پس از چهار روز جستجوی و تلاش 11 تیم عملیاتی از امدادگران هلال‌احمر استان و تایباد که در سیلاب این شهرستان غرق‌شده بود در حوالی روستای قومی پیدا شد.
کد خبر: ۳۸۲۲۴۲
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۳ 22 February 2017
به گزارش تابناک رضوی ،غلامرضا صیادی رئیس هلال احمر تایباد گفت:ساعت14امروزجسداین آتشنشان35ساله مشهدی در 26کیلومتری محل حادثه در حوالی روستای قمی پیداشد.
وی افزود: در این عملیات55 نیروی امداد و نجات هلال احمر در قالب 11 تیم امدادی به همراه تیم آنست سگ های زنده یاب برای یافتن فرد مفقود شده در سیل اخیر شهرستان تایباد شرکت کردند.
صیادی اظهار داشت:تیم های مزبوربه همراه 6 دستگاه خودروی امدادی بیش از هزار هکتار از مناطق بین تایباد و مرز دوغارون را جستجو کردند.
غلامرضا صیادی رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان تایباد از تلاش و پشتیبانی فرماندار و کلیه نیروهای امدادی، انتظامی، پزشک قانونی، راهداری، اداره برق، آب، گاز، مخابرات، منابع طبیعی، جهاد کشاورزی، آموزش‌وپرورش، پلیس‌راه، دامپزشکی، بخشداران، شهرداران، دهیاران، شبکه بهداشت و درمان، نیروهای مقاومت سپاه تایباد و بویژه گروه آنست هلال‌احمر استان و خبرنگاران و همکاران آتش‌نشانی مشهد که جهت جستجوی پیکر این هم وطن به شهرستان تایباد عزیمت کردند تقدیر و تشکر کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار