علی وفایی‌مقدم اظهار داشت: اختصاص هرگونه اعتبار بحران به استان‌ها منوط به جمع آوری اطلاعات خسارات سیل و بارندگی از سوی فرمانداران و ارسال آن به استانداری است.
کد خبر: ۳۸۲۲۶۱
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰ 22 February 2017
مدیرکل بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: هنوز میزان دقیق خسارت بارندگی‌های اخیر در این استان مشخص نیست.

علی وفایی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج اظهار داشت: اختصاص هرگونه اعتبار بحران به استان‌ها منوط به جمع آوری اطلاعات خسارات سیل و بارندگی از سوی فرمانداران و ارسال آن به استانداری است.

وی عنوان کرد: تاکنون هیچ گونه اطلاعاتی از سوی فرمانداران کهگیلویه و بویراحمد به مدیریت بحران استانداری ارسال نشده و نمی توان در این زمینه اظهار نظر کرد ضمن آنکه این اطلاعات باید پس از جمع آوری به ستاد بحران کشور ارسال و بعد از انجام مراحل کارشناسی سهم هر استان از اعتبارات بحران مشخص می‌شود.

وفایی مقدم ادامه داد: تعیین اعتبار بحران برای استان‌ها نیازمند گذشت زمان بوده و به این زودی‌ها نمی‌توان انتظار داشت که ستاد بحران اعتباری برای استان‌ها در نظر بگیرد.

وی تصریح کرد: پس از سیل و بارش‌های اخیر فرمانداران 10 تا 15 روز فرصت دارند برآورد خود را از میزان خسارات‌های وارد شده به زیرساخت‌ها و تاسیسات شهری و روستایی به ستاد بحران اعلام کنند که پیش بینی می‌شود طی چند روز آینده این اطلاعات تکمیل شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار