یکی از طرفداران این تیم در حالی که از پیروزی قاطع تیم خود راضی بود اظهار داشت: خوشحالم که تیم هندبال هیئت کهگیلویه موفق شد در مصاف با تیم خردصنعت اراک بتواند با اقتدار کامل آن را شکست دهد و با یک افتخارآفرینی بزرگ برای شهر و استانمان به جمع ۶ تیم برتر صعود کند و امیدوارم که بتوانیم به زودی قهرمانی و صعود به لیگ برتر کشور را جشن بگیریم.
کد خبر: ۳۸۲۲۶۵
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۶ 22 February 2017

تیم فرازبام کهگیلویه در یک بازی زیبا با نتیجه ۲۸ بر ۱۹ از سد تیم خردصنعت اراک گذشت و با ۴ برد از ۵ بازی صعود خود را به مرحله پایانی مسابقات لیگ دسته اول هندبال کشور هموار کرد.

امروز و در ادامه مسابقات لیگ هندبال دسته اول کشور تیم فرازبام کهگیلویه در یک بازی زیبا با نتیجه ۲۸ بر ۱۹ تیم خردصنعت اراک را شکست داد.

مرحله مقدماتی هندبال دسته یک کشور با ۳ گروه چهار تیمی به صورت مسابقات رفت و برگشتی برگزار و تیم فرازبام کهگیلویه به عنوان نماینده استان در گروه سوم با تیم‌های خرد صنعت اراک، پدافند تهران و زنده یاد مجید اهری از آذربایجان شرقی هم گروه است.

در پایان مرحله مقدماتی از هر گروه ۲ تیم صعود کرده و از بین ۶ تیم صعود کننده به مرحله بعد یک دوره مسابقات به صورت متمرکز برگزار و ۲ تیم برتر به سوپر لیگ هندبال کشور صعود می‌کنند.

در دوره مقدماتی مسابقات هر تیم باید ۶ بازی انجام و دو تیمی که بیشترین امتیاز کسب شده را داشته باشند به مرحله بعد صعود می‌کنند.

تیم فرازبام کهگیلویه از ۴ بازی انجام داده ۳ برد و یک باخت در کارنامه خود داشت که امروز با پیروزی بر تیم خرد صنعت اراک، صعود خود را مرحله بعدی مسابقات دسته اول هندبال کشور هموار کرد.

یکی از طرفداران این تیم در حالی که از پیروزی قاطع تیم خود راضی بود اظهار داشت: خوشحالم که تیم هندبال هیئت کهگیلویه موفق شد در مصاف با تیم خردصنعت اراک بتواند با اقتدار کامل آن را شکست دهد و با یک افتخارآفرینی بزرگ برای شهر و استانمان به جمع ۶ تیم برتر صعود کند و امیدوارم که بتوانیم به زودی قهرمانی و صعود به لیگ برتر کشور را جشن بگیریم.

سرمربی تیم خردصنعت اراک با بیان اینکه بازی خوبی بود و ما می‌دانستیم که بازی نزدیک و مشکلی داریم، گفت: به دلیل اشتباهات فردی تیم خودمان بازی را واگذار کردیم.

مجید اخوان با بیان اینکه تیم هندبال دهدشت از اشتباهات فردی ما استفاده و توانست به ما ضربه بزند، افزود: با توجه به اینکه در این گروه تمام تیم‌ها نزدیک به هم بودند این گروه را گروه ” مرگ ” می نامند و هر دو تیم نیاز به این نتیجه داشتند که ما از اشتباهات فردی ضربه خوردیم و بازی را واگذار کردیم.

وی ضمن رضایت از برگزار کنندکان مسابقات، عنوان کرد: تیم هندبال دهدشت طرفدارن و تماشاگران خوبی دارد و در سالن طوری سروصدای زیاد ایجاد می‌کردند که صدای ما به بازیکنان نرسد.

سرمربی تیم هندبال فرازبام کهگیلویه ضمن تشکر از حمایت خوب و پرشور هواداران تیم، تصریح کرد: بازی خوبی انجام دادیم و توانستیم با ۹ گل اختلاف تیم خرد صنعت اراک را ببریم.

مهدی رهبری گفت: با این برد صعود ما به مرحله بعدی مسابقات قطعی شد.

وی با بیان اینکه از مسئولان و کسانی که تا الان از ما حمایت کردند و به خصوص از نماینده مردم شهرستان کهگیلویه بزرگ تشکر می‌کنم، افزود: این برد شیرین را به همه مردم شهرستان و استان تقدیم و امیدوارم بتوانیم در مرحله بعدی نماینده خوبی برای هندبال استان باشیم و سهمیه لیگ برتر را کسب کنیم.

سرپرست تیم هندبال فرازبام کهگیلویه با بیان اینکه تیم ما در این مرحله از مسابقات توانست به مرحله پایانی راه پیدا کند و به جمع ۶ تیم پایانی برسد، گفت: در این دوره از مسابقات سه گروه ۴ تیمی قرار داشت که تیم ما در گروه سوم یعنی گروه ” مرگ ” قرار داشتیم.

نورالله نیک اقبال با بیان اینکه ما با ۴ پیروزی به مرحله بعد راه پیدا کردیم، تصریح کرد: به دنبال کسب میزبانی مرحله پایانی ۶ تیم صعود کننده هستیم و امیدوارم مسئولان در این خصوص همکاری لازم را با ما داشته باشند تا بتوانیم میزبانی را از فدراسیون هندبال بگیریم.

وی افزود: امیدوارم با بازی خوب و شایسته سهیمه لیگ برتر را کسب کنیم.

به گزارش تسنیم تیم هندبال فرازبام کهگیلویه با این برد توانست راه صعود به مرحله پایانی لیگ دسته اول هندبال کشور هموار و خود را به عنوان یکی از ۶ تیم صعود کننده به مرحله پایانی معرفی کند.

آخرین بازی این تیم در تهران با تیم پدافند برگزار و در صورت شکست تیم فرازبام کهگیلویه نیز به مرحله بعد صعود می‌کند.

گزارش از امیررضا برنگ پور

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار