کارشناس فرهنگی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمانشاه به مهر خبر داد:
کرمانشاه- کارشناس فرهنگی دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان کرمانشاه از کسب ۲مقام درجشنواره سراسری دانشجویی«سوره» توسط هنرمندان کرمانشاهی خبر داد.
کد خبر: ۳۸۲۴۳۵
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱ 22 February 2017
به گزارش تابناک به نقل از مهر ،بیتا شام بیاتی ، از موفقیت هنرمندان کرمانشاهی در جشنواره سراسری دانشجویی «سوره» خبر داد و گفت:  در هشتمین جشنواره سراسری تئاتر دانشجویی سوره - که از ۲۶ بهمن کار خود را شروع کرد و در روز ۳ اسفند اختتامیه آن برگزار شد- هنرمندان کرمانشاهی خوش درخشیدند.

کارشناس فرهنگی دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان کرمانشاه تصریح کرد: این جشنواره که با حضورگروه های دانشجویی مختلف از سراسر کشور برگزار شد و هنرمندان کرمانشاهی توانستند ۲ مقام کشوری کسب کنند.

شام بیاتی افزود: گروه دانشگاه جامع علمی کاربردی کرمانشاه با نمایش «میشه گرگ نباشیم» به نویسندگی «وحید خسروی» و کارگردانی «مرتضی اسدی مرام» موفق به کسب عناوین دوم عروسک سازی و دوم طراحی صحنه شد.

لازم به ذکر است، استان کرمانشاه با دو اثر در این جشنواره حضور داشت و نمایش «دوجا مانده از یک جنایت جنگی» به نویسندگی وکارگردانی «سیدمجید میرحسینی» از دانشگاه علوم پزشگی کرمانشاه دیگر نماینده استان کرمانشاه در این جشنواره بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار